Røykeslutt!!!

Gothia

Elsker forumet
Vel da var dagen kommet. 16 desember var liksom dagen jeg hadde satt for å stumpe røyken. Har ikke røyka enda i dag og har ikke lyst på røyk enda heller. Har kjøpt meg en boks snus da tilfelle behovet skal bli for stort. [8|]
Har drevet med nedtrapping fram mot i dag, i går tok jeg bare 2 røyk.
Håper og trur jeg klarer dette denne gangen.

Sist jeg slutta brukte jeg Champix piller men de kan jeg jo ikke bruke nå.

Så da var det bare å krysse det som krysses kan da for at dette skal gå bra.

DETTE KLARER DU [:D]

Så flink du er [:D] Men jeg sier bare, ikke åpne den snusboksen... Det er faktisk bedre å røyke enn å snuse, for ungen får mer nikotin i seg av snusen! Og man blir kjempe fort avhengig av snusen også, jeg har snust noen snuser til dagen, men sluttet i går, fant ut at NÅ var det nok! Klarte å slutte å snuse i starten av sv.skapet, men sprakk for en mnd siden ca, men nå har jeg sluttet igjen heldigvis [;)] Håper jeg klarer å holde meg borte helt frem til den lille er ute [;)]

Ååå, så gøy! Dette klarer du[:D] hvis du klarte å kun ta to i går, så høres det jo veldig lovende ut. Synes du skal være stolt av deg selv!!

STÅ PÅ!!! Dette klarer du kjempe fint[:)] Flott at du har sluttet idag, er jo en fin dag å slutt på[;)]

Jaaaa, dette får du til, GARANTERT!! Det er jo for ungens beste, og det er en fin gulrot å ha foran seg[:D][:D][:D]

Lykke til!![:D]
Ring røyketelefonen eller noe om suget blir for stort... Kanskje det også kan hjelpe! Eller spis noe... Gå tur... gjør håndarbeid[:)] Alt for å glemme den hersens røyken![:D]

ORIGINAL: Zid

DETTE KLARER DU [:D]

U can do it Girl :)

Dette klarer du!! stå på!! jeg klarte å slutte så da tror jeg alle kan[8D][:D] Lykke til!!!

stå på dette klarer du[:D][:D][:D][:D][:D]

Synes du er kjempetøff, og har troen på at dette klarer du. Såklart blir det ikke det kjekkeste du har gjort i år når det pågår, men etterpå kommer stolthetsfølelsen,jeg lover..[;)]

Dette klarer du [:D][:D]

*Fingre og tær krysset* LYKKE TIL! [:D][:D]

Stå på!!! Dette SKAL du klare!!! [:D][:D][:D]

Back
Topp