Røykeslutt/snusslutt

katrinev

Glad i forumet
Flere som røyker eller snuser? Eller som nylig har tatt seg i nakkeskinnet å slutta?
Jeg har røyka i mange år.
Første svangerskap klarte jeg aldri å slutte helt. Trappa mye ned bare. Sist var jeg røykfri fra første dag i siste mens til etter amminga var over. Denne gangen sliter jeg litt men jeg bare må klare det... Er vi flere som han støtte hverandre kanskje?

Snuser:(

Tok meg selv i nakken i går før jeg la meg! Lasta ned slutta appen og tok meg ikke en snus da jeg sto opp :)
Men jeg har gjort det her før, og VET at om ikke så lenge, så kommer den store skummle trangen!

Men vi skal klare det! :) heier på oss!:D

Heier på dere!!

Jeg slipper heldigvis slutte.

Samme her, heier på dere!! :-D røyker eller snuser ikke.

Jeg er egentlig et nikontintroll. Snuste den sterkeste snusen og tok meg en røyk i godt lag, alt med stor fornøyelse. Har holdt meg unna siden jeg fikk 2 streker. Tygger tyggis som en helt og trøster meg med den forfengelige effekten: veldig hvite tenner Kan anbefale Extra eucalyptus, syntes ikke at den smaker spesielt godt, men den er så sterk at den tar suget. Heia oss!

Jeg har ikke klart å slutte helt å røyke, men trapper ned for hver dag. Målet mitt er å slutte helt innen søndag :D ps. Jeg har også vært et nikotintroll! :/ så er jaggu ikke lett.. :) skal ikke være noe mindre røyksug når man er gravid nei.. men merker egentlig at lukta byr meg i mot :p

Slutta å røyke i starten av januar, slutta med prevensjon i slutten av januar :) snusa frem til denne uka når vi fikk positive tester :)

Både røyker og snuser egentlig. Men har holdt meg unna røyken siden mandag! :) verre med snusen... vurderer å kjøpe meg nikotinfri snus.

Sniker fra november:
Såå glad for å se at du er med i denne termingruppen katrinev!! :) Det var godt det klaffet igjen så fort :)

Sliter litt med den sluttinga. Og ringte legen for å få hjelp, fikk time 19 mai :/ så ikke så mye hjelp å få gitt. :[

Her går det fort en boks nikotinfri snus på 1-2 dager! Merker at kroppen er fri for nikotin ihverfall. Æsj, dette er tungt :(

Har kjøpt meg Elsigg. Med nikotin til å begynne med. Men skal kutte ut den så fort som mulig også. Men det er en god start for meg i alle fall.

Back
Topp