Røykeslutt og første svangerskapskontroll! *updated*

_onepiece_

Flørter med forumet
Wiiih, da er dagen kommet! Første fristen jeg satt meg da jeg ble gravid, var at jeg skulle slutte å røyke SENEST 10. april. Så, i morgen skal det nye, bedre og nikotinfrie livet startes på. ;-))
Og i tillegg, skal jeg på første svangerskapskontroll kl 13, så det kan bli en spennende dag. Gleder meg skikkelig, selv om det ikke er så mye som skjer på første kontrollen. Men da får man ihvertfall snakket, spurt og gravd om diverse saker og greier som man lurer på. :-)
 0 timer til røykeslutt, 13 timer til svangerskapskontroll og 20 dager og 15 timer til privat UL. Spennende tid! :-D <3
-------**-------**----**------**----------**---**------**----**--------**
Svangerskapskontrollen gikk kjempefint. Graviditetstesten viste positiv, UVI-stixen negativ, blodprosenten nesten normal, blodtrykket nesten normalt, også har man vokst 1,5 cm høyere og gått litt ned i vekt. ;-)) Har også fått time til ny ekstrakontroll i uke 16, da ho synes det va nødvendig. Da skal man høre på hjertelyden og slikt. :-D ♥

Lykke til med dagens hendelser! :-)

lykke til :) og superbra at du skal begynne et nytt og bedre liv uten nikotin!!! All ære.. 

So far so good! ;-))

Back
Topp