røykeslutt, kul på magen å vasket leilighet

Wiggum

Blir kjent med forumet
I dag er det 7 ende dagen røykfri :D å det er 8 dager siden jeg fant ut siden eg vaar gravid :P er 2 gangs gravid å har allerede fått en kul på magen <3 i tillegg sto jenta mi opp halv 5 i dag så kjørte hun i barnehagen kl 7 å vasket leiliheta å nå skal jeg bare nyte god været :D

Så flink du er! *Klapp på skuldra til deg*
Morro at du har fått kul allerede da! Jeg er også annengangs, men ingen kul her enda:) Gleder meg til å få kul og kjenne spark igjen<3

Flink du er så tili :) sitter fortsatt i pysjen både meg å jentå mi å cr barnetv :)

hehe ja koselig med tid på morgenen å, men sitter jeg meg ned blir jeg sittende hehe :P ja gleder meg kjempe mye til å kjenne sparkene igjenn <3 dette blir en super graviditet tror jeg :D

ja d er vel det som blir problemet her og :P må vel komme meg i klærne snart... 
er litt rart å tenke at alt som var så skummelt sist graviditet er plutseli noe jeg gleder meg til nå :P hehe... Ønsker deg og alle andre en fantastisk dag. Å jeg tror du har rett at dette blir en fantastisk graviditet

ha en fin dag du og :D

Så flink du er da :D

Har en diger kul på magen selv, er såå oppblåst! Håper det gir seg snart :)

Så flink du er som har sluttet å røyke Jeg har også fått en kul men den tror jeg bare er full av LUFT! Rene luftballongen her ja

WOW! Så flink du har vært da! Bå de med røyeslutt og vasking på morran!

hehe lufta kjem man sæ vel ikke unna :P jaa syns att det er rettferdig ovenfor den lille i magen att jeg slutter, røyka littt i mitt første svangerskap å har en da dårlig samvittighet

hehe lufta kjem man sæ vel ikke unna :P jaa syns att det er rettferdig ovenfor den lille i magen att jeg slutter, røyka littt i mitt første svangerskap å har en da dårlig samvittighet

Så flink du har vært! Her står magen som en ballong innimellom, men det er heldigvis bare mat og enorme mengder frisk luft... Jeg gleder meg til gassmagen blir til en babymage her!

hehe takk ;)
gleder meg til disse 3 skummle mnd har gått, blir faktisk lit redd når jeg ser hvor amnge som tar forvel her inne og skriver att de har mistet... så er ikke her hver dag for å si det sånn :/

Back
Topp