Røykeslutt i dag!

hysteria

Forelsket i forumet
Har slutta å røyke idag!
Nå er det 6 timer siden siste..
Har røyka minimalt i påsken, blir så kvalm av det.. Og endelig klarte jeg å slutte!!

HURRA!

Håper virkelig jeg klarer det, tidvis voldsomt sug!!

Var røykfri over et år med lillegutt, forstår ikke hvorfor jeg var så dum og tente en ny røyk..

Så flink du er

Jeg "sluttet" for 3 mnd siden....bare tatt en i ny og ned sammen med venner..sosialrøyk :)
Da jeg fant ut jeg var gravid for snart 4 uker siden har jeg ikke tenkt på røyk eller hatt lyst på....syntes det lukter forferdelig og blir kvalm

Suuupert at du har lagt bort røyken

wohoo! Så bra :) Stå på!

Så flink du er!

Vet hvor vanskelig det er.. jeg pusset tennene eller tok mullskyll når suget var som verst. Det hjalp hvertfall meg, for å røyke med tannkrem-/munnskyllsmak i munnen er vemmelig!

Stå på og ikke gi etter for suget! 
Jeg har holdt meg i 3,5 mnd. nå og er kjempeglad for det! :)

Lykke til!!  :-)

Hvis du har smart tlf, kan du laste ned røykeslutt app!
LHL har en kjempe fin en som teller ant røyk og penger spart.
Pluss den har lang liste med fordeler og forteller deg om goder du kan kjenne på kroppen etter som tiden går. Har en lang flott "motivasjons liste" , en what to do hvis suget melder seg og en super HJELP knapp der du har noen valg på hva du kan gjøre hvis det er krise sug (f.eks ring en venn eller røyketlf, eller "pokker! har tatt en røyk" knapp =)

Kjekt morsom og hjelpsom app! anbefales! =D

HURRA PÅ DEG

WOOP WOOP
Til og med vært med ut og tatt frisk luft sammen med røykerne idag, uten å bry meg om røyken!
Men sannelig frister det voldsomt med en røyk av og til.. Men heldigvis går det lettere enn forventet!

*Stolt*

Takk for lykkeønsker, den appen skal jeg laste ned!

Back
Topp