Røykere?

Tussi_lussi

Elsker forumet
Oktoberskattene 2015
Snøkrystallene2021❄️
Noen røykere her? Har dere klart å slutte nå som dere er gravide? Jeg hadde positiv graviditetstest for 4uker siden å har ikke hatt en røyk etter det :). Går nokså bra nå, men var hardt di første ukene. Er også litt spent på vekta nå som jeg har sluttet å røyke.

Har endelig klart å slutte

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Så bra :) hjelpe når du har en god grunn for å slutte. Har kjøpt en billig el-sigarett uten nikotin, men ble liksom ikke helt det samme.

Jeg sliter litt med å klare det helt. Har kuttet mye ned, men idet jeg kommer på jobb er det akkurat som noe blir utløst og viljen knekker :-(

Sent from my GT-I9305

Jeg sliter litt med å klare det helt. Har kuttet mye ned, men idet jeg kommer på jobb er det akkurat som noe blir utløst og viljen knekker :-(

Sent from my GT-I9305

Skjønner hvordan du har det.. Jeg røyker ikke men snuser.. Har klart og kutte ned veldig mye, og byttet den ut med nikotinfri.. Men et par gang ila dagen MÅ jeg ha en "ordentlig" en.. Men 2 til dagen er bedre enn en boks med 24 stk.. Jeg håper jeg klarer å kutten den helt ut snart

Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3

Sist både røyket jeg og snuset. Begynte å snuse igjen etter jeg fødte. Denne gang synes jeg det har vært vanskelig å slutte med snusen, og føler jeg ikke hadde klart det hvis jeg ikke var gravid. Så nå er planen å ikke ta opp snusingen når babyen har kommet.

Er ikke røyker, men snuser. Greide å legge den bort samme dagen som jeg fikk positiv test, og har ikke snust siden. Prøvde meg på noe nikotinfritt, men syns det smakte såpe :( Nå om dagen er jeg så kvalm at snus er uaktuelt uansett :p Håper jeg klarer å holde meg hele svangerskapet! Har prøvd å slutte før - uten hell, men har utrolig nok greid å slutte på dagen når jeg har vært gravid :D Har et mål om å ikke begynne på igjen etter fødsel, vi får se... :p

Jeg røyka når jeg ble gravid sist gang, og klarte ikke å slutte med en gang jeg fikk positiv test. Tok vel 4 mnd før jeg klarte det. Men trappet ned veldig da, så røyket maks 2 om dagen. Etter at jeg sluttet da, har jeg aldri begynt igjen. Frister ikke. Funderte fælt på hvordan jeg skulle takle pausene på jobben, da det var MANGE som røyket når jeg ble sykemeldt og gikk ut i permisjon sist. Men guri så mange som har slutta altså! Helt utrolig!! :D

Jeg snusa før jeg ble gravid, dagen jeg fikk positiv test så var jeg så sjokkert og husker jeg tenkte "nå trenger jeg en snus" før jeg kom på at det er noe jeg ikke kan. Jeg tenkte etterhvert at jeg kunne ta meg en siste snus, og la en i leppa, etter 20 sek. Når den begynte å virke kasta jeg den for jeg fikk så dårlig samvittighet! har ikke rørt snus siden. det ble en måned med søvnløse netter og abstibenser! Værste måneden, men absolutt verdt det for den lille! Om noe går galt vil ikke jeg kunne tenke at det kan være min feil :-)

Jeg røyker! Og jeg har dårlig samvittighet hver dag! Babyen er planlagt og vi har prøvd siden Mars. Så jeg fatter ikke hva jeg driver med. Men noen dager røyker jeg ingenting mens andre kan det være fem røyk! Men jeg burde og jeg skal slutte. Nå er det blitt et foster og trenger ikke bli plaget av mine uvaner!

Har røyket og snuset, men så fort jeg bare mistenkte graviditet så sluttet jeg på flekken og kastet alt som var :) Og jeg er veldig stolt over meg selv med tanke på at jeg har holdt på i 9år :) hadde nok foraktet meg selv veldig om jeg viste at jeg puttet sånt i babyen min :)

og dere som sliter; bare stå på så klarer dere det til slutt! Prøv te krampa tar dere!! :)

❤ I mars kommer det lille mirakelet vårt ❤

Jeg sluttet å røyke når jeg blei gravid med første mann... 10 år siden :D
På det svangerskapet la jeg på meg 30kg!! :-0 huffa meg

{Sent from my iPhone}
*2003 *2005 *2012 *2014

jeg snuser, sluttet på dagen i forrige graviditet men denne gangen er det værre...

Jeg røyker! Og jeg har dårlig samvittighet hver dag! Babyen er planlagt og vi har prøvd siden Mars. Så jeg fatter ikke hva jeg driver med. Men noen dager røyker jeg ingenting mens andre kan det være fem røyk! Men jeg burde og jeg skal slutte. Nå er det blitt et foster og trenger ikke bli plaget av mine uvaner!
Jeg heier på deg!

Jeg var "festrøyker." Har ikke vert problem å slutte med det.
Flinke er dere som har slutta! Å lykke til dere som enda prøver ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp