Røykere

Tresnartfire<3

Forelsket i forumet
Har dere klart å stumpe den?

Klarte det sist, og gikk hele svangerskapet og ammeperioden uten - men veien tilbake til mine "kjære" sigaretter var latterlig kort.

Når jeg igjen ble gravid nå sluttet jeg på dagen, men gud bedre; denne gangen er det myyye vanskeligere! Jeg føler at jeg ikke klarer å slappe av og går nærmest omveier for å forfølge røykere så jeg kan sniffe inn lukta ;)

Jeg forbanner makten sigarettene har over meg altså!

Jeg holder på å prøve, men er ikke lett :-(

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Bare sånn for å få det sagt med en gang:
Denne tråden er ikke opprettet for noen diskusjon om hvor fælt det er med røykende gravide(bare så det er sagt hvis noen føler seg fristet - da kan de starte sin egen tråd ;) ).

Det er supertøft og skikkelig vanskelig! Jeg klarer faktisk å holde meg men jeg gleder meg til jeg kan røyke igjen etter at barnet har kommet(håper for all del jeg klarer å endre den bedritne innstillingen innen den tid), men jeg føler at jeg ikke slapper av, konstant stresset og tenker på sigarettene ALTFOR ofte!

Har du lest "endelig-ikke-røyker-for-kvinner"? Det er en hjernevaskebok, men den endrer litt tankegang altså. Bare et tips!

• Liker
Reactions: EJ
Jeg ble "plutselig" gravid, og er snuser. Jeg har klart og NESTEN slutte, har gått over til ONICO som er uten nikotin og tobakk, men lurer inn en skruf fresh white ei eller to ganger om dagen. Jeg snuste en pakke til dagen før.. Målet er såklart å kutte det helt ut..

Jeg kommer ikke til å svare på dømmende innlegg ;-)

Jeg prøver!

Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3

Jeg ble "plutselig" gravid, og er snuser. Jeg har klart og NESTEN slutte, har gått over til ONICO som er uten nikotin og tobakk, men lurer inn en skruf fresh white ei eller to ganger om dagen. Jeg snuste en pakke til dagen før.. Målet er såklart å kutte det helt ut..

Jeg prøver!

sniker her:)
Jeg har selv brukt onico som erstatning for snus. Helt genialt! Men når jeg kom i uke 13 ble jeg faktisk fysisk kvalm av den, så kutta den automatisk ut:)

Jeg snuste sist gang, slutta på dagen jeg fikk positivt uten problem.. men som du sier var det myyye vanskeligere å slutte denne gangen. . Har klart det og er nå på dag 34 uten nikotin, brukte Onico, nikotinfri, 5 dager etter.. men ble bare kvalm av den..

Hurra alle som har klart å slutte!

Å stå på dere som prøver :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det er det jeg håper på, at jeg skal klare å slutte helt! For det har jeg ikke klart enda.. Men 2 om dagen er bedre enn 24.. Right?
Så håper jeg at jeg kan drite i hele onicoen til slutt også.. Den smaker jo faktisk myggspray ;-)

Synes faktisk det var mye lettere å slutte denne gangen. Litt rart, for sist var det vinter og ufyselig røykevær. Hadde trodd jeg ville bli fristet av deilige sommerkvelder, men savner det faktisk overhode ikke.
Men har hele tiden vært litt av-pårøyker. Stortsett kun på kveldtid, og bare hvis været er bra nok. :)
- Men gleder meg til vin og sigg neste sommer! :)

Jeg snuser og sleit utrolig den første uka etter jeg fant det ut. Var ikke sjelden jeg var i kjøleskapet, puttet en i munn og kastet den med en gang. Men nå har jeg ikke rørt en på over tre uker. Jeg er så kvalm at jeg ikke orker tanken en gang. Og godt er det :)

• Liker
Reactions: EJ
Jeg leser litt I "endelig ikke-røyker", meldt meg på røykeslutt kurs gjennom jobb, så dette skal jeg klare!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg prøver!

Akkurat det samme som meg! Jeg er også en heavy snuser, og har vært det i maange år. Ekstremt vanskelig, men gjør det samme med deg. Bruker for tiden onico mest, og bytter ut med en orden snus innimellom. Trapper ned gradvis. :)

Venter vår førstefødte i mars 14<3

Sluttet den dagen jeg tok ut spiralen! =) Må innrømme det frister grusomt å ta seg et glass vin å en røyk når det er sommer å finvær, men det tar vi neste sommer jenter :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp