Røykere?

~Heffalumpen~

Flørter med forumet
Er det noen som har sluttet å røyke for anledningen da? Eller som kanskje forsatt røyker? Hva tenker damene her inne angående røyk? Jeg har vært en på-og-av-røyker, men nå er det full stopp! Håper jeg klarer å slutte fortsatt etter jeg er ferdig med og amme også. Har ikke tenkt å begynne igjen! Slutta mens jeg gikk med veslehøna å, men klarte selvfølgelig å begynne igjen.. Teit! Nå er'e slutt! :-P

:) så bra!!!

Lykke til..

Så bra at du har slutta.
Eg syntes ikke at en bør røyke som Gravid.
Men forstår at det ikke er lett å slutte. Har røyka sjøl en gang men slutta etter å lese røykeboka, Endelig ikke røyker.

røyker heldigvis ikke 

3xS skrev:
røyker heldigvis ikke 

Så bra! Og gratulerer med 6 uker i dag! Halvveis til de gylne 12! :-)

Slutta med en gang jeg fant ut jeg var gravid forje gang, nå festrøyka jeg et par gange før jeg fant ut jeg var gravid igjen!! No more smoking for me!!! EVER!!!!

Er festrøyker til vanlig. Men det er ikke noe problem nå, for å si det sånn... emoticon

Kjempebra at du har slutta! Røyker ikke, og liker ihvertfall ikke å se gravide som står med den fine gravidmagen og røyken i hånda, nei huff.. Det gjør meg litt trist. Forstår at det er vanskelig, men det er nå et valg man tar som alt annet:)

Røyker ikke heldigvis. Og jeg liker ikke å se eller høre at noen som er gravide,røyker. Men alle må ta sine egne valg.. her til lands er vel de fleste så opplyst omkring dette at de vet det er skadelig for barnet, og da syns jeg det er ille at man ikke velger bort røyken for å si det slik.

skilpadda* skrev:
Røyker ikke heldigvis. Og jeg liker ikke å se eller høre at noen som er gravide,røyker. Men alle må ta sine egne valg.. her til lands er vel de fleste så opplyst omkring dette at de vet det er skadelig for barnet, og da syns jeg det er ille at man ikke velger bort røyken for å si det slik.

Jeg er helt enig med deg! Og jeg skulle så indelig ønske at samboer'n også klarte å legge vekk røyken nå. Skjønner det er vanskeligere for han, som ikke har spire i magen, men... Sukk! Det lukter SÅ vondt!
Jaja, jeg vil ikke mase på han, han må nesten få bestemme selv. Kanskje han klarer å legge den vekk i løpet av vinteren!

åh, herregud stakkars dere som har samboere som røyker! emoticondet må være helt jævlig å lukte den stinkende lukta når man er gravid!

Jeg røyker desverre, røykte under forrige svangerskap også..  Prøver å trappe ned, men klarer nok ikke slutte denne gangen heller..

Slutta på dagen, selvfølgelig. Ser ned på di som røyker i svangerskapet.

Min mann slutta å røyke, og snuse i sommer. Herlikt å slippe den lukta.  Han har slutta mange ganger før, vertfall med røyk, så eg er imponert at han klarer seg så bra.

Da jeg ble gravid med Lukas sluttet jeg på dagen jeg sto med positiv test, men begynte igjen da han var 6uker eller nå.. Var så innmari godt med de 5 min for seg selv etter en slitsom dag :P
Klarte heldigvis å slutte helt av egen lyst å vilje i september i fjor, har bare tatt 3 trekk kanskje på fest etter d, så snart 1 år uten røyk :)

Viss enn ikke klarer å slutte å røyke når enn er gravid, syns jeg ikke enn trenger å sitte på kafe med struttemage og sigaretten i hånda liksom, kan gå litt for seg selv da :)

Ble litt langt dette ser jeg

sluttet når jeg var gravid med første, klarte det ikke med en gang, men det var viktig å ikke gi opp og tenke "dette klarer jeg ikke alikevel" dette er 3,5 år siden, har ikke røykt siden og blir mer og mer anti-røyk

Back
Topp