Røyker

Ametyst83

2005♡2011♡2023
Vi som prøver :)
Februarbarna 2023
Marsboerne 2023
Er det noen her som har klart og slutte eller som røyker fortsatt? Jeg har ikke røyka på 1 uke i dag [:D]

ORIGINAL: turteldue

juvel:

FLINKE DEG:D <3

weeeee [:D][:D] Tusen takk.. er kjempe stolt av meg selv..

det må du bare være....

synes at de som greier å slutte å røyke er flinke... :D

Så flink du er!!![;)]

Jeg stumpet røken ved positiv test i forrige svangerskap, det er staks 3 år siden[:)] Men må innrømme at jeg har tatt meg en røyk av og til på fest i løpet av de tre årene... Men bare i fylla[;)] Tror ikke jeg kommer til å begynne å røyke igjen noen gang!! Det er hvertfall planen[;)]

ORIGINAL: Natalies mamma

Så flink du er!!![;)]

Jeg stumpet røken ved positiv test i forrige svangerskap, det er staks 3 år siden[:)] Men må innrømme at jeg har tatt meg en røyk av og til på fest i løpet av de tre årene... Men bare i fylla[;)] Tror ikke jeg kommer til å begynne å røyke igjen noen gang!! Det er hvertfall planen[;)]

Flink du er [:)]
ja har tenkt til og slutte helt jeg også nå.. Nå har jeg en ordentlig grunn til og slutte.. Jeg røyka ikke med 1 mann, men begynte igjen når han var 4 mnd :( dum jeg var..

ORIGINAL: Nikita86

Juvel: Flink har du vært! [:)] Jeg slutta samme dag jeg tok ut p-staven (12. mars i år)

Flink du er [:D][:D]

Jeg har aldri røyka selv, men må bare skryte av dere som har klart å slutte - KJEMPEBRA! [:D]

Vær stolte av dere selv[:)]

Flink du er, Juvel. Og alle dere andre som også har sluttet å røyke! Sitter her med min nikotinfrie snus og prøver å bli kvitt snussuget=P.

Slutta sist svangerskap- men begynnte igjen etterpå.. (stressa og følte d va en god trøst)
Slutta sist sommer men har festrøyka litt og røyka endel i det siste men har ikke hatt en enste sigarett siden jeg var på fest 3dager etter EL..... Pleier jo altid røyke på fest så for å kompansere for at jeg prøvde å ikke drikke alt fo mye så røyka jeg litt og...
Men nå er det helt stopp her... håper mannen tar til vett å slutter han og denne gangen....

Applaus til dere som har klart å slutte Flinke er dere, ikke like lett alltid!
Men nå har dere jo verdens beste grunn til å gjøre det også
Slutta sjøl for noen år siden, og glad for det.

Jeg har vært snusfri i 4 uker nå[:D] Teller det også, eller?[8D]

ORIGINAL: ¤Annoying Orange¤

ORIGINAL: Frøken S

Jeg har vært snusfri i 4 uker nå[:D] Teller det også, eller?[8D]

Selvfølgelig!!!klapper masse for deg og!!!

Haha, takk for deeet[:D]

ORIGINAL: Juvel

Er det noen her som har klart og slutte eller som røyker fortsatt? Jeg har ikke røyka på 1 uke i dag [:D]

SÅÅÅÅÅ FLINK DU ER...
og har du klart 1 uke så klarer du enda en uke osv osv.. [:D][:D][:D][:D]

Har ikke røyket på 19 uker og 1 dag... og tida går FOOOORT!!

Back
Topp