Røyker eller snuser du?

Bruker31el

Andre møte med forumet
Jeg slutta å snuse for 2 dager siden da jeg fant ut at jeg var gravid.. Hva skjer med dere ? Noen her som har måtte slutte med notootoo

Jeg slutta heldigvis å snuse for ca 8 mnd siden! Men ser for meg at snus ikke hadde vært like digg i denne kvalmen :P

Jeg slutta å snuse så fort testen viste positiv med første mann.
Har ikke snusa siden ;) Men jeg har fortsatt sååå lyst på!

Bruker verken snus elr røyk, så slipper akkurat det:)

Sluttet å røyke det sekundet testen viste positiv :)
Gjorde jeg sist også, men var så dum å begynne å røyke igjen da jeg ikke fikk ammet.... Det skal jeg IKKE gjøre denne gangen :P Nå skal jeg holde meg røykfri resten av livet!! :)

Sluttet å røyke det sekundet testen viste positiv :)
Gjorde jeg sist også, men var så dum å begynne å røyke igjen da jeg ikke fikk ammet.... Det skal jeg IKKE gjøre denne gangen :P Nå skal jeg holde meg røykfri resten av livet!! :)

Liker innstillingen! :D

Liker innstillingen! :D
Ja, skal ikke være så dum igjen :P Også røyket jeg jo "kun" 4 om dagen, så det var lett som en plett å slutte også. Da er det hvertfall ikke noe vits å begynne igjen... Neeii, aldri mer røyk! :P

Nei, hverken røyker eller snuser, så det slipper jeg å tenke på.

Dere som klarer å slutte er kjempeflinke.

Har ikke røyket siden positiv test :)

Sluttet å røyke da jeg ble gravid sist og har ikke begynte igjen og ingen planer om det heller :) Så har vært røykfri i godt over 2,5 år nå :D

Tar meg litt snus på kveldstid enda. Men på dag tid blir jeg bare dårlig og kvalm av det :) så regner med jeg klarer å gi meg snart

sluttet å røyke for 4-5 år siden heldigvis så slipper å tenke på dette nå :-)

Sluttet å røyke et par dager før testen ble positiv... Ble så himla dårlig av å røyke, så jeg ga opp...

Sluttet å røyke da jeg fant ut at jeg var gravid :) Har ikke planer om å begynne igjen, føler meg så mye mer opplagt uten røyken ;)

Back
Topp