Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg røykte 20 røyk i løpet av dagen før. Sluttet da jeg var i uke 15...
ER ikke noe problem å slutte å røyke, probleme er å ikke begynne igjen.. Når det kommer til det punktet, shitt nå skulle jeg hatt en røyk. Den som er vanskelig..
Jeg røyket før minførste, og sluttet med en gang jeg fikk pos test.
Jeg røyket ikke på 1 og 1 halvt år, etter hun ble født. Så begynte jeg å kose røyke... Dumt! Men sluttet nå, så fort jeg fikk pos test!!!
Jepp, jeg røyker... Røykte 15-20 røyk til dagen før jeg ble gravid, å nå har jeg vertfall klart å holdt meg under 10 om dagen....... Jeg må kutte ned å ned å målet er å klare å slutte før jeg er 3 måneder!!! Så jeg strever med det :-)
Røyka ja, men slutta så fort testen ble pos. :) Aldri hatt noe avhengighetsproblem på den fronten jeg da...... Så det har aldri vært noe problem. Kan røyke mye i perioder og så ingen ting igjen en lang stund, så en eller to pr. dag...... å ja.... Det har gått litt opp og ned der. Slutta før jeg fikk datra mi og røyka ikke på nesten to år etter det. Så ble det lit igjen da.