Røyker du?

lenemor

Forumet er livet
Jeg ble litt inspirert av en annen tråd her inne, og litt nysgjerrig er jeg kjent for å være (noe dere sikkert ikke har lagt merke til men [8D]). Så, spørsmålet er helt enkelt; RØYKER DU?

Jeg var røyker i 17 år, men sluttet i november 2005 - så i år kan jeg feire fem år som røykfri

røyker ikke, aldri gjort.

Jeg husker faktisk enda da du drev å sluttet lenemor, for vi var på bv begge to da, ikke vet jeg hvorfor jeg husker det heller, men jeg "skjemmes" litt når du nå sier det snart er 5 år siden! Tiden flyr!![:D]
Synes forresten du har vært veldig flink da som både klarte å slutte og som fortsatt er røykfri![:D]

slutta sommeren 1999... før jeg begynte på barnevernpedutd... hadde brestemt meg for å ikke røyke når jeg ble "voksen" så var vel på tide.. (begynte når jeg var rundt 14)[8D]

har jo prøvd å røyke, men aldri røyka fast. Røkte kanskje en hel sigarett en enkelt gang som tenåring...

Nei.. røyker ikke! Har aldri prøvd (men har brent meg et par ganger). Har ikke prøvd å røyke sokkene heller[8D]

Har vel vært litt fest røyking men ikke noe fast. Var vel lettt påvirkelig siden de fleste venninnene mine røykte

NEI jeg røyker ikke. [:D]

Jeg slutta da jeg ble gravid med Thea,men sprakk igjen da hun var rundt 1år gammel...
Slutta igjen da jeg ble gravid med Syver,og nå har jeg ikke røyka siden!!![:D][:D] *stolt*[8D]

Så flink du er FrøkenSia!!![:D]

Jepp, røyker igjen jeg[&o]
Slutta begge gangene jeg fant ut jeg var gravid, og begynnte til jula igjen begge gangene [8D]
Men har ingen problemer med å gå uten røyk en hel dag, så burde jo egentlig slutta[8|]

Jeg röker ikke [:D] Men har smakt når jeg var i tenåra da...

Da jeg var gravid med Solveig så kunne jeg våkne om morgenen med et enormt røykesug!! Veldig spesielt for meg som ikke har smakt eller vert i nærheten av det [8D]

ORIGINAL: Actrine

Så flink du er FrøkenSia!!![:D]

Takk takk Actrine!!![:D] 

ORIGINAL: SuperBerta

Jeg har aldri prøvd! 

Ikke jeg heller, eller jeg har gjort det en gang i fylla og da spydde jeg som en gris[:D], så det ble med ett trekk[:D]!

Her svarte jeg nei, at jeg aldri har prøvd. Selvom det egentlig er litt feil, for jeg har tatt et par trekk den gangen jeg var 16 år eller noe. Smakte helt forjævelig og det er nok derfor det kun ble med de trekkene der[;)]

Det HENDER at jeg røyker når jeg er ute.. Når jeg drikker.. Men hater det når jeg er edru.. Klarer ikke røyk sånn til vanlig.. [8D]

ORIGINAL: Mibah

røyker ikke, aldri gjort.

Jeg husker faktisk enda da du drev å sluttet lenemor, for vi var på bv begge to da, ikke vet jeg hvorfor jeg husker det heller, men jeg "skjemmes" litt når du nå sier det snart er 5 år siden! Tiden flyr!![:D]
Synes forresten du har vært veldig flink da som både klarte å slutte og som fortsatt er røykfri![:D]

så morsomt at du husker det - jeg ble røykfri før jeg ble gravid med Johanna, og det er en selvfølge at jeg fortsatt er røykfri, jeg kommer aldri til å ta et trekk av en røyk igjen (jeg tør ikke)

ORIGINAL: Actrine

Da jeg var gravid med Solveig så kunne jeg våkne om morgenen med et enormt røykesug!! Veldig spesielt for meg som ikke har smakt eller vert i nærheten av det [8D]

Så vittig [:D]
Vet om ei som aldri har likt øl, men da ho gikk gravid så hadde ho sååååå
lyst på, men ho turte aldri å prøve [;)]
Jeg røyker desverre, men skal slutte etter ferien [:D]
Kommer nok til å festrøyke litt, men jeg fester jo nesten aldri, så det blir
ikke mye [;)]

Tok Nei, jeg har aldri prøvd jeg! Men jeg har prøvd ett par-tre ganger men ikke mer, så har liksom aldri begynt [8D]

Back
Topp