Røyker du/ har du røkt før du bsle gravid?

Nei nei og atter nei.

Kunne fint ta meg en røyk hvis jeg tok en øl f.eks, men blir jo hverken det ene eller det andre nå da :-P
Både jeg og mannen snuste da, men begge slutta når testen ble positiv :-) Mannen slapp heller ikke unna, hadde ikke no valg :-P

Jeg røyket ca 20 om dagen, hadde røyket siden jeg var 14 år. Sluttet dagen før jeg ble 30 og vært røykfri siden. (1,5 år nå). Har ikke hatt lyst på siden:) Nå tar jeg meg selv i å irritere meg over de som MÅ stå rett utenfor kjøpesenter/butikk/bussholdeplass etc og røyker. (gjorde det selv før...)

Slutta å røyka november 2012! :) Men gjekk over til snus som eg og slutta med samme uka eg fekk positiv test. Var lettare enn eg hadde sett for meg, men då har eg hatt tanken på at eg kan begynna igjen når eg amme mindre, for eg kan lett slutta om eg blir gravid igjen seinare. Men no e eg ferdig med den tanken, skal IKKJE begynna igjen! :)

Jeg begynte å røyke da jeg var 12, har hatt røykestopp flere ganger, men ender alltid på det samme.
Forrige graviditet sluttet jeg ett å før, -da vi begynte å prøve, og denne gangen sluttet jeg ved positiv test.
Håper for alt det er verdt at jeg ikke begynner igjen, og at jeg lar den festrøyken ligge, for det er den som
ødelegger for meg stort sett hver gang.
Man tror man bare kan ta en, men neida.... Da blir det fort mange!

Heldigvis har jeg en mann som ikke røyker, og som heller aldri har gjort det, så jeg får satse på at
jeg får han til å holde meg i skinnet denne gangen :D

Røykte før, sluttet da jeg ble gravid og må helg ærlig si at jeg ofte savner røyken ! Meeeeeen skal gjøre alt for å ikke begynne igjen!

jeg var festrøyker tidligere, usikker på om det blir helt stopp eller om det blir noe festrøyking igjen etter baby er kommet...

Jeg røyka av og på fra jeg var 14 til jeg ble 26 (er 29 nå). Slutta flere ganger, men begynte igjen. Snusa også fra jeg var 25 til 27. Nå blir jeg helt sykt kvalm av røyklukt, hvis noen på bussholdeplassen røyker flytter jeg meg og hvis jeg går forbi noen som røyker så holder jeg pusten. Jeg takler bare ikke den lukta! Snus derimot kunne jeg godt tenkt meg, det prikker i kroppen bare jeg tenker på det. Men jeg slutta over et år før jeg ble gravid, så det er flere ting enn bare graviditeten som gjør at jeg ikke snuser. Og godt er det, hvis ikke hadde jeg sikkert begynt igjen etter fødselen.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp