Helenesmamma
Elsker forumet
er det mange som røyker her?og hvor mange?off eg røyke mellom 7og ti.klare isje å slutta[:(][:(][:(][:(][:(]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tixxxy
Jeg slutta å røyke når jeg fant ut jeg var gravid... og jeg var kjempe flink... men nå den siste mnd-6 ukene så har jeg ikke vært så flink... PLutselig ett j***** røykesug som ble kasta på meg.. så jeg er ikke så flink lenger... Tar meg noen røyk for dagen.. varierer veldig på hvor mange.. noen dager ingen, andre dager ti røyk i løpet av hele dagen..[:'(][:o]
ORIGINAL: sillje
Leste om en undersøkelse som var gjort blant gravide røykere. Der hadde de tatt Ul på gravide mens de røykte. Barnet krøkte seg helt isammen og hjerteaktiviteten økte. Barnet hadde det sånn til flere minutter etter siste trekk. Da forstår jeg ikke hvorfor det er så vanskelig å slutte.Det er jo påvist at det kan skade barnet, det har det ihvertfall ikke bra mens du røyker...
ORIGINAL: sleepy
Eg har aldri røykt, å har difor ikkje skjønnt at det kan vere så veldig vanskeleg å slutte....! Det går ikkje ein dag uten at eg tenkjer på at eg håpar at den vetle som veks inni meg skal vere frisk...! Trur ikkje eg hadde hatt samvit til å røykt....!
ORIGINAL: lenemor
Prøv å forestille deg at du skal slutte å sove... eller slutte å spise. Omtrent sånn føles det å slutte å røyke, fordi kroppen din roper etter røyken, og du bare MÅ ha den.... Det er ikke uten grunn folk sliter med å slutte. Selv synes jeg faktisk det gikk forbausende lett, men det var vel fordi jeg hadde den rette motivasjonen og gjorde noe med det der og da!