Røyker dere...

sengepolka

Elsker forumet
... fortsatt?? til dere som røyker altså.................

Har dere klart å slutte å røyke??

Jeg har ikke røyket siden januar i år og ikke frister det noe heller, men lurer på hvordan det går med dere som røyker her etter dere fant ut at dere var gravide.

Har ikke røyket siden positiv test [:D]

sluttet å røyke forje gang. vil ikke ha, men har ei vennine som ikke klarte å slutte, hun er nå 2 uker unna termin å røyker:/

FLINKE VI ER 

ORIGINAL: sengepolka

FLINKE VI ER 

Sign

aldri røyka[8D]

Nyttårsforstette mitt va heldigvis å slutt å røyk å d har æ klart! [:D] Røykfri sia nyttårsaften å d passa nå bra sia æ tydeligvis skulla bli gravid når æ tok p-pillen [8D]

Har aldri røyka, men slutta med snus etter positiv test[:D]

Har vært røykfri siden torsdag... veldig vanskelig.. men verdt det..

Vil bare si at dere er kjempeflinke, alle sammen [:D]
Og hvis det er noen som ikke har klart å slutte helt ennå, så er dere garantert på riktig vei (hver sigarett en kutter ut teller)
Vet at det ikke alltid er like lett å slutte, og glad for at jeg gjorde det for flere år siden.

Slutta i september i fjor!!! Det er jeg kjempeglad for, for jeg syns ikke det var enkelt å slutte, men nå vil jeg ikke ha [:D][:D][:D]

ORIGINAL: *Rebella*

Sluttet i forrige svangerskap.. vanskelig, men likevel et lett valg [:D]

Vet du hva... egentlig syns jeg det var skuffende lett................ [:)][:)]

ORIGINAL: Mariemor1

Har vært røykfri siden torsdag... veldig vanskelig.. men verdt det..

Så bra..................... [:D][:D][:D] Tenk imorgen har du vært uten den giften allerede en uke........ og tror meg det går fortere og fortere.

og røyket du ca 20 om dagen så har du spart 539  kroner allerede... [:)][:)][:)]

En graviditet må være verdens beste motivasjon til å slutte å røyke[:)]

Har bare festrøyka. Etter at lillemor ble født for snart to år siden så har det ikke blitt festing hver helg akkurat [8D].  Så ingen problem å holde seg unna røyken her iallefall [;)]. 

Slutta et par dager etter pos test i uke 5. Trodde jeg måtte trappe ned og at det skulle bli vanskelig, men kvalmen meldte seg TIDLIG og har ikke klart tanken på røyk siden.. Ikke noe vanskelig når kroppen selv sier ifra :)

VI KAN VÆRE KJEMPESTOLTE AV OSS SELV....
DETTE FEIRER VI DERE

Jeg har veldig vondt i hjerte rota mi om dagen... Jeg er nede i 1-3 røk om dagen. prøver virkelig å ikke røke flere enn to... Men ryker lett vis sambo er hjemme og tar den 3 oxo... Men jeg har hatt en 2 pak med røk i over en uke nå og syntes jeg er veldig flink. Siden jeg har røket litt over 20 om dagen. Men nå skal jeg slutte helt når jeg har vært på neste ul... Håper virkelig den går bra... Kanje klarer å slutte føre den oxo... Har jo en pakke igjen og den har sambo spurt om å få hehe....

Back
Topp