Røykende besteforeldre.....

Catski

Forumet er livet
Blir så irritert når alt vi får fra farmoren og farfaren stinker røyk. I går hadde vi omsider fått kurven som Filip har arvet etter faren. Hadde gledet oss til at han skulle få en ordentlig seng, og ikke bare vognbagen. Moren til samboer skulle sy om noe trekk på kurven. Hadde plassert den inne på soverommet. Neste gang jeg gikk inn på rommet, kjente jeg det stinket røyk inne på vårt soverom.
Hun skrev mld i dag og spurte om Filip hadde sovet godt i nysengen, Og jeg måtte bare være så ærlig og si at han hadde ikke sovet i den, da vi må lufte den pga sterk røyklukt. Hun begynte å ro seg i land at det kunne ikke kommet fra stoffet, for det hadde vært vasket og ikke vært oppe i stuen. Så lukten måtte komme fra det leieboeren og kurven. Sa tilbake at det kom fra stoffet, og det hadde sikkert kommet når hun hadde skrevet noen ord på stoffet. Har ikke hørt noe siden

forstår godt problemet med det stoffe altså,å det med den dårlige unnskyldningen. hu kunne godt ha vaska det før hu ga d til småen, som hun sans. ikke har gjort siden den stinka.  det er jo ikke som om du kan nekte dem i å røyke, men så lenge det plager, så bør du få sambo til å si på en fin måte at de skal holde røyken unna de tinga som er til småen.

Dette høres kjent ut ja... Bestemoren og bestefaren til barna våres røyker også. Alt vi får av gaver fra dem som har ligget i huset deres stinker røyk....
De røyker aldri inne når barnebarna er på besøk, men det stinker alikevel røyk av dem når de kommer hjem. Lukta sitter jo i hele huset fordet, det er helt innrøyka.... Men de lukter det ikke selv!
Det jeg synes er ekkelt er hvis de har gått ut for å ta en røyk, for så å komme inn igjen og kysse på babyen.... Det liker jeg ikke! [:@]

Back
Topp