Røykelukt!

gryjenta

Forelsket i forumet
er det noen andre her som reagerer voldsomt på røykelukt?jeg blir så kvalm av det at jeg spyr. såå flaut var i butikken tidligere og da sto det en mann foran meg som stinket røyk og svette..jeg var kvalm fra før og dette utløste brekkninger så jeg måtte bare springe ut i en fart og der sto jeg å spydde som en foss rett utfor inngangen!![:'(] det verste er også når de jeg leier hos står å røyker foran soverommet mitt hele tiden så det stinker jo inn til meg[:(]syns det er hensynsløst når de vet at jeg er gravid!! jeg røykte selv i 7 år og kan ikke forstå det nå når jeg kjenner denne stanken av folk og av selve røyken *brekke seg*
jeg klarte faktisk å slutte 2 uker etter jeg fikk vite at jeg var gravid[:D][:D]*stolt!!!*[:)]
god sommer klem til alle andre der ute[:)]

Uff da, så fælt å ha det sånn...reagerer ikke på den lukten selv, men er varsom mot andre ting igjen, og det er ikke moro...[;)] Men på en annen side, vi kan jo ikke forlange eller forvente at folk tar hensyn sånn...er de røykere, så må de jo få stå ute å ta seg en røyk[;)]
Jeg forventer ikke at de rundt meg skal la være å ta på seg parfyme, selv om jeg brekker meg av den lukten om dagen [;)]

jeg skjønner AKKURAT hva du mener! jeg røyker selv (eller røykte, har ikke røykt siden jeg var 5 uker på vei ca..[:D]) men nå klarer jeg ikke den lukten, også tørr jeg nesten ikke si fra heller for jeg føler meg så teit.. alle vet jo at de som slutter å røyke er de som omtrent er verst med å kommentere hvor ekkelt det er.. jeg syns det er sååååå kvalmenes lukt at jeg spyr nesten,.. ÆSJ!!! [8D]

[Quote ] ORIGINAL : jealie28

Uff da , sa fælt Å ha Det Sånn ... reagerer Ikke på den lukten SELV , menn ER varsom mot andre ting igjen , og Det ER Ikke moro ...[;)] Menn på En annen side , Vi Kan Jo Ikke forlange Eller forvente på folk tar hensyn Sånn ... eh de røykere , sa mA de jo Filmen stå ute å. ta seg En røyk[;)]
Jeg forventer Ikke på de rundt meg Skal la seg å være å. ta på SEG parfyme , SELV om Jeg brekker meg av den lukten om dagen [;)]
[ / quote ]

hehe godt bare ikke er meg[;)]forlanger selvsagt ikke at dem skal stumpe røyken pga meg men de trenger ikke å stå rett foran vinduet mitt å røyke når de har mange andre plasser å stå[;)]
litt ubehagelig å måtte puste inn dette når jeg har kjempet for å slutte selv + jeg blir så dårlig av det[:'(]

off ja det er ikke noe behagelig..tror både røykeslutten + graviditeten gjør oss ekstra følsomme på lukter også[:D]

Se det på den positive siden da;). Du kommer i hvertfall ikke til å sprekke!=P

Eg og er veldig var for lukter når eg er gravid. På butikken i dag stod eg i kø attmed smågodthylla, og den luka var berre så fristande [:D]

hehe[:D]nei kommer ikke til å skje at jeg begynner å røyke igjen! vil ikke utsette barnet mitt for det heller, skal få lukte meg og ikke røyk[;)]

Ja, og jeg røyka før! Slutta 1. januar [:)]
RøykLUKT går bra, men får jeg røyken på meg spyr jeg omtrent [8D]

Kjenner meg igjen ja!! har selv slutta og tåler ikke når det siver litt røykelukt inn... [:@][:@]
Tåler det når de står ved siden av meg ute ,men viss mannen min åpner døra før han er helt ferdig å lufta er ren blir jeg super dårlig av den lille lukta som kommer inn.... [:'(][:'(]

Syns det lukter godt når noen tar seg en røyk langt unna [:)]

Back
Topp