Røyke sug???

Leandora

Forelsket i forumet
Noen som måtte slutte å røyke pga graviditeten???
Det måtte jeg...Og det var ingen problem de 3 første mnd pga kraftig svangerskaps kvalme...Men av og til får jeg slik Kjempe sug på røyk( aldri røyka selv suget)...men når jeg lukter røyk av noen blir jeg kvalm..

Spent om jeg evt begynner å røyke igjen eller om dette bare er pga at jeg IKKE kan og da har jeg mest lyst på????

Kommer ikke til å starte å røyke...tror jeg...håper jeg....

Har bare lyst på snus jeg. Slutta å røyke da jeg ble gavid med sønnen min. Begynte å snuse da jeg var ferdig med å amme. Dumt, for det var mye vanskeligere å slutte å snuse nå når jeg ble gravid....

Jeg sluttet for ca. 5 år siden så det ikke noe problem for meg.
Røykesuget kommer en skjelden gang og det vil det sikkert gjøre for alltid.

Nei, jeg kommer nok ikke til å begynne igjen[:D]

ej slutta å røyke pga at ej blej gravid... kjenne røykesuge spesielt når det e fint vær ute , trur det e noke me d å konne sitte ute å ta sej en røyk i fine være...
om ej kjeme til å begynde igjen vejt ej no ikkje endå , det må ej nesten ta so det kjeme...
men so lenge ej e gravid elle amma so blir d nok røyk fritt:)

Så flink du er Sandrella!!

Og alle dere andre som har sluttet selvfølgelig, enten det er røyk eller snus!! FLINKE, FLINKE JENTER!!

Flott at vi alle klarte å slutte...Savner kosen tror jeg men kommer vell til å glemme dn når jeg får ny kose tilværelse snart med lille bebisen min

Back
Topp