Røyk?

jente80

Forelsket i forumet
Noen som vet om røyk skader prossessen med prøverør?
Jeg vet jo at røyk generelt er helse skadelig!
Noen som røyker her?

takk for svar serene!
Jeg røykte tidligere men sluttet da jeg startet på prøverørs prossessen.Men da jeg mistet i sommer gikk det litt galt.Var nedfor og fant trøst i røyken igjen.
Men nå skal jeg være flink igjen,ingen flere røyk på denne jenta.....

Jeg synes ikke du var for streng[:)]Liker når folk er ærlige!!!

Eg røykte før. Greidde ikkje å slutta før AIH forsøket, men slutta før første ivf. Har aldri blitt spurt om det på klinikken faktisk. Syntes det var litt rart i grunn.. Leste boka til Allan Carr og den funka som berre da[:D] Har ikkje savna røyken eit sekund enda. Tips å lesa den visst det er vanskelig å holda seg. Ein skal helst ikkje slutta å røyka mens ein les den, men har ein allerede slutta, så kan ein lese den så snart som mulig.. Funker den, så gjer den røykeslutten utrulig enkel.

Lykke til[:)][:)][:)]

De spurte ikke meg heller om røyking i danmark!
Men det går nok bra skal dere se[:)]

ORIGINAL: Serene

ja det er faktisk sant alt som står i den boka!

[:D] DET ER LETT Å SLUTTE Å RØYKE [:D]

Den boka er berre heilt fantastisk! Alle legar skulle henvist pasientar til å lesa den, i stedet for nikotinerstatning...

Ein blir liksom litt "frelst" etter å ha lest boka[;)]

ORIGINAL: jente80

De spurte ikke meg heller om røyking i danmark!
Men det går nok bra skal dere se[:)]

Røykeslutten skal nok gå bra veit du[:D] No skal du nok få ein ekstra motivasjon og[;)]

Det finnes en rosa utgave av denne boka og. Endelig ikke røyker- for kvinner!
[;)]

Røyking og prøverørsforsøk hører ikke sammen...av mange grunner.
Det hemmer faktisk sjansene betraktelig å, fikk jeg høre av Overlege Kahn i porsgrunn.

Vil bare si at jeg synes det er utrolig bra gjort av dere å slutte helt å røyke. Er selv en skikkelig ikke røyker så jeg vet jo ikke hva det koster å slutte, men jeg er veldig stolt av dere alle som har klart å slutte. Tenk for en gave dere har gitt til deres kommende barn feks bare ved å slutte[:)] Hatten av for dere!![:D]

Back
Topp