røyk

cathrine2

Gift med forumet
noen som har begynt å røyke igjen?? jeg må inrømme at jeg  falt for fristesen og tok meg en røyk i sted[:@][:@][:@] nå sitter jeg her med dårlig samvittighet... [:(]kommer nok til og gi jonas mme når han blr sulten igjen... hvilken skade kan han ta om jeg ammer han om tre timer?[8|] off staka jonas mamma har vært dum... må si jeg føler meg litt dum og.. har vært såååå flink ikke røykt på 9 mnd... teite mammaen!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:@]

Jeg begynte aldri å røyke jeg da..! Men tror nok det går bra med Jonas om du ammer om ca.3 timer! Tror det funker på samme måte som med alkohol..

Jeg var på fest på lørdag og røyka da... Pumpet meg og Linnea fikk ikke den melken...

Kommer nok kanskje til å røyke hvis vi skal ut, men ikke ellers. Vil ikke at jenta vår skal ha foreldre som røyker... [:(]

Det går fint å amme om 3 timer [;)]. Det sies jo at du SKAL amme om du nettop har tatt en røyk om barnet vil ha mat. Det sier jo litt om hvor fantastisk denne morsmelka må være da [:D].

idag e røykfri dag nr 8 før mej... håpe ej klare å holde mej...

ORIGINAL: menemenem

idag e røykfri dag nr 8 før mej... håpe ej klare å holde mej...

Knallbra! Så flink du er - stå på[;)]

Men jeg røyker ikke til vanlig altså!!! Har ikke røyket i svangerskapet eller etter at linnea ble født, kun da vi var på byen forrige helg. Sånn at dere ikke tror jeg røyker liksom... [:(][8|][:D]

Back
Topp