Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kutt tvert! Og rett og slett unngå å kjøpe røyk. Vis for babyen din at du har masse viljestyrke. Tenk på at for hver røyk du tar stjeler du oksygen fra babyen din. Og ødelegger utviklingen dens. Du ville jo aldri gitt et nyfødt barn en røyk..?.. Det burde jo være motivasjon nok i seg selv. Jeg måtte slutte tvert sist gang. Har ingen tro på nedtrapping.VenterpåFrøkna skrev:
Skytten84 skrev:
Kutt tvert! Og rett og slett unngå å kjøpe røyk. Vis for babyen din at du har masse viljestyrke. Tenk på at for hver røyk du tar stjeler du oksygen fra babyen din. Og ødelegger utviklingen dens. Du ville jo aldri gitt et nyfødt barn en røyk..?.. Det burde jo være motivasjon nok i seg selv. Jeg måtte slutte tvert sist gang. Har ingen tro på nedtrapping.VenterpåFrøkna skrev:
What she said!!
verteline skrev:
Skytten84 skrev:
What she said!!
Ditto!
Røyka under hele svangerskapet med førstemann, slutta på dagen med andremann og nå har jeg sluttet igjen da jeg testet positivtkula1882 skrev: