røyk syk??

*Tone*mamma til to*

Glad i forumet
Noen som kjenner på røyk suget , nå som man kan begynne røyke igjen uten att det har så store betydninger..??
kjenner jeg har lyst på. tror jeg må inn og se stygge bilder og lese fordelene med og ikke røyke;-P

Hehe, du får grave frem alt du finner av stygge-bilder [:D] Er jo litt kjipt å begynne igjen når man først har klart å venne seg av (noen mer enn andre sikkert, selv har jeg aldri røykt heldigvis, så jeg slipper det problemet)

Tenk på lukta!!!- og at barna dine må kjenne den ;-P

Etter å ha gått med oversensitiv luktesans i ni mnd så kjenner jeg at jeg har lite lyst til å lukte sånn[:'(]
hehe, det er grunn nok for meg og ligge unna røyken:)

Jeg slutta når jeg ble gravid og har ikke fått røyk suget ennå.. for det STINKER jo [:'(] hehe.. også tenker jeg veldig på den at om foreldrene røyker så er det jo farlig for babyen å ligge på samme rom.. det holder meg borte fra røyken iallefall [;)]

ORIGINAL: t0mmelise

Jeg slutta når jeg ble gravid og har ikke fått røyk suget ennå.. for det STINKER jo [:'(] hehe.. også tenker jeg veldig på den at om foreldrene røyker så er det jo farlig for babyen å ligge på samme rom.. det holder meg borte fra røyken iallefall [;)]

Samme her. Samboeren har slutta også [;)] Blir rart å ta seg en fest uten røyken etterhvert sikkert, men savner absolutt ikke å røyke. Synes det lukter skikkelig vondt og vil ikke at ungen min skal lukte det. Er også redd for å ligge på samme rom da. Går vel nikotin over i morsmelka også så, skulle jeg ta meg en festrøyk får det bli ETTER at jeg har slutta og amme [:)]

har hatt mine småbyger (Hadde eg i svangerskapet også) der eg har hatt litt lyst på røyk.. men varer berre i ein 5-10 min :) og føler egentleg ikkje at det går ann å røyke endå.. han er jo berre 4 veke, og eg fullamma.. H
Håper eg ikkje begynner igjen, men skal aldri seie aldri!

jeg har heldigvis ikke vært røyksyk dette svangerskapet..var litt røyksyk på mandag, men det varte ikke så lenge...jeg har virkelig ikke lyst å begynne igjen, det hjelper jo ikke mot noe (bortsett ifra godtesyka da) nå har jeg to tette og har ikke tid til å røyke..og festrøyker eller delvis røyker klarer jeg ikke å være, for da tenker jeg på røyk heeeleee tiden..

ORIGINAL: sorciere_

har hatt mine småbyger (Hadde eg i svangerskapet også) der eg har hatt litt lyst på røyk.. men varer berre i ein 5-10 min :) og føler egentleg ikkje at det går ann å røyke endå.. han er jo berre 4 veke, og eg fullamma.. H
Håper eg ikkje begynner igjen, men skal aldri seie aldri!

Signerer denne. Syns ikke at man skal begynne å røyke igjen når babyen er så liten. Jeg vil heller ikke begynne igjen, men man vet jo aldri!

Vil bare skryyyyte av alle dere som har slutta, jeg!! Dere er gode!!!!![;)][;)][;)][;)][;)][;)]

Åååhhhhh.... Her he suge komt [:'(][:'(]

De e VÅR i lofta, å ej he lyst på utepils å en røyk!!!

Men ej SKAL holde mej!!!!!!!!

ORIGINAL: Snickers

Vil bare skryyyyte av alle dere som har slutta, jeg!! Dere er gode!!!!![;)][;)][;)][;)][;)][;)]

Takk!! =) Eg tar imot all skryt!! :)
Mamma har sakt at ho skal kjøpe noko til meg, men eg har sakt at eg ikkje skal bli belønna før eg har holdt meg unna festrøyking og er ferdig med fullamminga! Litt dumt å få gave, så sprekker eg [>:]

Back
Topp