Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det noen røykere/snusere her? Er røyker selv, og ja veit det ikkje er bra! Skal på ul om en uke og innen da skal e være røykfri.
Sist brukte jeg onico mint og det funka greit. Men en gang de var tom måtte jeg kjøpe den originale og den var så motbydelig at jeg lot heller være å ta, så da greide jeg å slutte heltJeg har vært snusfri siden jeg fikk positiv test, men jeg gikk over til Onico og det gjorde overgangen såå mye lettere![emoji1373][emoji1] så nå snuser jeg bare onico, men må finne en måte å slutte med det på og [emoji23]
Sist brukte jeg onico mint og det funka greit. Men en gang de var tom måtte jeg kjøpe den originale og den var så motbydelig at jeg lot heller være å ta, så da greide jeg å slutte helt
Samma her! Var til og med komt til det punktet at samboer kunne snuse og jeg ikke brydde meg eller fikk lyst på. Så ganske idiotisk å starte igjenJa den originale er helt uaktuell [emoji23]
Jeg snuser betraktelig mindre av Onico enn jeg snuste vanlig snus, så jeg føler jeg er i en litt lengre "nedtrappingsperiode"[emoji23] men jeg skal aldri aldri aldri starte igjen. Det gjorde jeg etter forrige svangerskap og det er bare så dumt..
Håpa eg ikkje kjefta ser du har klart å slutra før, så du veit jo du har det i deg! Håper slutteprosessen går fint [emoji119]All ære til dere som har slutta[emoji1316][emoji5]
Selvfølgelig er jeg ikkje stolt av å røyke, det er vel ingen(gravid eller ikkje).
Røyka de tre først mnd m nr 1
Ikkje med nr 2
Slutta etter 3mnd med nr 3
De er alle sunne og friske.
Er ikkje like lett for alle å slutte og laga denna posten for å støtte hverandre, ikkje for å få kjeft[emoji6]