Røyk/Snus sluttetråd

samaha27

Elsker forumet
Er sikkert ikke bare jeg som skal slutte m d nå regner jeg m så tenkte vi kunne dele erfaring å støtte hverandre her?Andre som vil være m meg her?

Jaaaaa :) jeg er snusfri på 5'te dagen, går overraskende greit.. Men har jo motivasjonen. I går kjøpte jeg meg onico(nikotinfri snus), da jeg er veldig irritabilitet og på gråten hele veien.. Om det er hormoner eller abstinenser vites ikke, men sikkert en god blanding ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Jaaaaa :) jeg er snusfri på 5'te dagen, går overraskende greit.. Men har jo motivasjonen. I går kjøpte jeg meg onico(nikotinfri snus), da jeg er veldig irritabilitet og på gråten hele veien.. Om det er hormoner eller abstinenser vites ikke, men sikkert en god blanding ;)

Irritabel skulle det stå ;)

Kommer jo til å legge på meg til de grader..Kommer til å stappe innpå m andre ting i stedet for røyken:pMå finne på noe lurt..

Hvordan går det med dere??

Her går det kjempebra. Har nå vært røykfri i 11 dager. Slutta jo 3 dpo og de første dagene var vanskelig, men når jeg fikk positive tester var det mye lettere å holde seg. 3 dager til så skal jeg kalle meg ikke-røyker :) (vært en del av motivasjonen at når jeg er 14 dager røykfri skal jeg kalle meg det, selv om jeg jo egentlig allerede har vært ikke-røyker i 11 dager)

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Vært snusfri i snart en uke, holder på å bli gal!!:(
Hvor får man kjøpt onico? Og er det skadelig på noen måte? :)

Jeg har kjøpt onico på joker og bensinstasjoner.. Nei det skal ikke være skadelig, er jo bare "jukse"snus..! Uten nikotin og sånt, koster 40kr ca! Med meg har det også gått veldig bra, suget er blitt mye mindre enn i starten, men kjenner det innimellom allikevel. Har holdt meg i 11 dager, det har gått overraskende fort ;) stolt over meg selv! Men lagt på meg 2kg, spiser jo hele tiden for å erstatte suget :p

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Lenge siden noen skrev her :) Håper det går bra med dere, og at dere klarte å slutte? Jeg sluttet å snuse samme dag som jeg fikk positiv test, den 12. april. Jeg sluttet å røyke 18. august 2013, heldigvis :) Har ikke vært noe problem for meg, verken med røyken eller snusen. Hadde en liten down-periode i begynnelsen av juli, der jeg følte at det var noe som manglet :p men når det gjelder avhengigheter, så går det i 3 mnd sykluser, så det var jo helt på sin plass at jeg kjente litt på det da. Det varte kun noen dager, så gikk det over igjen. Hvordan har det gått med dere da?

Jeg sluttet på dagen da jeg fant ut at jeg var gravid. Det er nå 101 dager siden. Jeg trodde det skulle bli tungt med tanke på at jeg har røkt i 10 år, men det har gått veldig bra. Jeg brekker meg om samboeren glemmer å lukke ytterdøra når han er ute å røyker :p Klarer meg kjempe fint uten røyken :)

Slutta me røyk når sønnen min fjerna mandlene for 2 år siden, og snus samme dag som positiv test! savner ikke noen av delene men jeg synes det lukter godt når mannen åpner snusboksen ☺

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Sluttet på dagen 2. Juni, da bestemte vi oss for at vi skulle begynne prøvingen i august. Har ikke tatt en snus siden, og boksen jeg var midt i ligger fortsatt i skuffen.. 62 dager snusfri i dag :) jeg hadde da snust i 9 år og 7 mnd...

✌️

Lurer også på hvordan det går, eventuellt gjenåpne tråden på skjult for de som synes det er litt ekkelt på åpent :)

Dagene ruller mot 1 år her, vært snusfri i 9 mnd og 10 dager nå :)

<3 29.12.14 <3

Back
Topp