Røyk og snus..Blir gal snart !!

Charlotte 88

Betatt av forumet
Hei!

Jeg snuset tidligere, men sluttet med en gang jeg ble gravid pga barnet. Jeg har gått og hatt veldig lyst på snus hele tiden, men har klart å holde meg, men har heller ikke hatt muligheten til snus i nærheten. Mannen min snuser, men egentlig bare på jobb. Men denne uka så jobber han hjemme og har selvfølelig snus her også, jeg kjenner kroppen min dør etter å få en snus, men vet ikke hva jeg skal gjøre [&:]

Jeg tenker at siden jeg er i uke 39, så er det ikke noe farlig for fosterets utvikling og alt det der, men vet jo sammtidig at det ikke er sunnt...[:'(]

Hva skal jeg gjøre, og hva er deres holdninger til snus og røyking under graviditeten?

Kjøp deg fersk ingefær og putt under leppa, murrer godt det.

Når du har vært så flink og holdt deg unna snus hitill, hold ut de siste ukene og...tror det er mye bedre å tenke tilbake på senere. Lykke til!!

Hold deg unna. Ikke vurder det engang er min mening. Vær sterk nå!![;)][;)]

Når du har vært så flink og holdt deg unna snus hitill, hold ut de siste ukene og...tror det er mye bedre å tenke tilbake på senere. Lykke til!!

Selv har jeg aldri brukt snus, men ville prøvd å slutte når jeg hadde klart å holde meg uten så lenge...men det er uttalelse fra snusfornuftige meg da....vet jo ikke hva jeg snakker om egentlig......bare at det er usunt og ikke pent med folk som snuser!

Jeg snuste også før,men slutta når jeg ble gravid..har fortsatt lyst på..men tenker bare at nå har jeg klart meg uten så lenge,så da skal jeg jaggu klare å holde meg unna,iallefall til lillegutt er født..!!kommer nok til å prøve etter fødsel,men kommer aldri til å snuse fast igjen!

Jeg hadde nå venta til den lille var ute, nå har du vært så flink så lenge.....[;)]

ORIGINAL: Godzilla

Jeg hadde nå venta til den lille var ute, nå har du vært så flink så lenge.....[;)]

sign [:D]

Ville ikke tatt meg noe snus nå når du har holdt ut hele svangerskapet[:)] Beste er jo om du klarer og la vær og ta noe snus, og slutte for godt[:D][:D]

Jeg har også fått DET røyksuget i det siste, drømmer til og med om røyk. Men jeg har holdt ut så lenge og skal greie å holde ut til den lille er ute[:)] Men tror jeg kommer til å sprekke ganske fort etter det, blir spent å se..[:'(]

Jeg synes at har du holdt deg uten så lenge så kan du stå imot enda lenger og bare ikke begynne igjen.
Jeg har selv sluttet å røyke for litt over 5 år siden og kjenner suget av og til, men gir ikke etter. Det svineriet der er jeg ferdig med, FOR GODT!! [:'(]

Stå på, dette klarer du [:D]

Det er ni år siden jeg slutta å røyke. Kjenner fortsatt røyksug om våren og i spesielle sammenhenger f.eks fest eller sitter utenfor om sommeren. Begynte selv igjen etter de to første svangerskapene, tålte ikke røyk i sv.skapet. Er veldig glad jeg har sluttet, men det var tøft/hardt. Så mitt råd er: Hold ut det blir bra til slutt[:D].

Takk for gode tilbakemeldinger [:D][:D][:D]

Jeg fant ut at jeg skal gå i butikken og kjøpe nicotinfri snus, den er laget av naturlige ting, så er ikke farlig for verken meg eller foster [:D][:D]

ORIGINAL: Charlotte 88

Hei!

Jeg snuset tidligere, men sluttet med en gang jeg ble gravid pga barnet. Jeg har gått og hatt veldig lyst på snus hele tiden, men har klart å holde meg, men har heller ikke hatt muligheten til snus i nærheten. Mannen min snuser, men egentlig bare på jobb. Men denne uka så jobber han hjemme og har selvfølelig snus her også, jeg kjenner kroppen min dør etter å få en snus, men vet ikke hva jeg skal gjøre [&:]

Jeg tenker at siden jeg er i uke 39, så er det ikke noe farlig for fosterets utvikling og alt det der, men vet jo sammtidig at det ikke er sunnt...[:'(]

Hva skal jeg gjøre, og hva er deres holdninger til snus og røyking under graviditeten?

Har det på akkurat samme måte![&:] Men har ingen i næheten som snuser da.. Tenkte da jeg ble gravid at det var en fin mulighet til å slutte, å det har jeg jo klart kjempe fint[:)] Men trodde vell lyste også skulle gi seg...har jo gått så lang tid... Vil iallefall ikke begynne før jeg er ferdig å amme. Det er vell ikke så bra å snuse når man ammer?

ORIGINAL: Poppsi

Ville ikke tatt meg noe snus nå når du har holdt ut hele svangerskapet[:)] Beste er jo om du klarer og la vær og ta noe snus, og slutte for godt[:D][:D]

ORIGINAL: Godzilla

Back
Topp