Røyk inne

Perleonske_94

Elsker forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Marsboere 2020
Septemberlykke 2024
Tar dere barnet med på besøk til folk som røyker inne? Uavhengig om det er besteforeldre eller venner, og om det luftes godt ut før besøket?
 
Kjenner nesten ingen som røyker å de som gjør d, røyker ikke inne.

Tror jeg hadde valgt å ikke dratt til en plass der d røykes inne.
 
Hadde pent invitert dem ut å møtes i såfall, nei, hadde ikke tatt med unga inn dit når de er små med mindre jeg virkelig må
 
Ja det gjør jeg.. (Dette gjelder forresten kun bestefar, som eneste vi kjenner som fortsatt røyker inne..)
 
Kjenner ingen som røyker, men hadde garantert ikke reist på besøk til noen som røyker inne.
 
Nei det ønsker vi ikke, jeg har i tillegg astma så der hadde ikke gått. Har hatt noen ganger hvor vi har vært på ferie med svigerfar som periodevis røyker inne, da pådrar jeg meg som regel en slags luftinfeksjon i etterkant.. så neste gang vi drar dit på ferie får samboer si ifra at det ikke er aktuelt med lille på slep!
 
De fleste jeg kjenner som røyker røyker ute. Og når vi kommer på besøk går de på eget initiativ andre steder. Hadde ikke tatt med meg babyen inn til noen som røyker inne, men kunne godt vært ute. Jeg ønsker ikke at babyen min skal inhalere røyk og at lukta skal henge igjen i både klær og hud
 
Back
Topp