røyk!!! Frustrert....

sicaa

Forelsket i forumet
Satt å kikka litt på denne røykelinken med hvem som har slutta og hvem som ikke har slutta... Hadde alltid trodd at jeg kom til å slutte på dagen den dagen jeg fant ut at jeg var gravid,men det var jammen ikke like lett som jeg hadde trodd... Røyker 2-4 røyk om dagen,men har skikkelig dårlig samvittighet.og det har bare blitt verre etterhvert som magen har vokst...

Å se en gravid med røyk er jo rett og slett for jævlig,det syns jo jeg og... Men....
Uff[:'(]

Måtte bare få ut litt frustrasjon!!!

Syns det var veldig vanskelig jeg også, men hadde en samboer som var heeelt anti-røyk og det hjalp veldig [:)] 2-4 røyker er jo uansett bedre en 10 røyker![:)] Og så syns jeg at det hjalp og holde seg unna andre som røykte, d.v.s jeg satt for det meste hjemme...[8|]

Hei. Viss du har dårlig samvittighet bør du lytte til kroppen og morsinnstinktet. Da er du ivertfall på rett vei. Finnes ingen unnskyldning for å røyke med den lille babyen i magen din.

Om du får vondt av å ikke røyke, blir rasløs og irritert osv, kan du tenke på det at babyen får det mye vondere enn deg om du røyker. Forstår ikke at noen kan forgifte barna sine.

Men leser at du har trappet ned, og det er FLOTT. Det skal du ha. Prøv uansett å slutt. Blir lei meg når vordene mødre røyker. Det blir de fleste.

Back
Topp