Røyk eller snus

Solstråle90

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprillykke 2016
Mailykke 2018
Noen som var avhengig av røyk eller snus før graviditeten? Har du sluttet? Isåfall hvordan går det?

Her var jeg avhengig av snus. Med første svangerskap var det null stress å slutte, mens nå har jeg kjent på skikkelig abstinenser og tygger tyggegummi til den store gullmedaljen!
 
Gikk over til Onico rett før jeg ble gravid. Litt hardt ja [emoji85]
 
Med førstemann må jeg innrømme at jeg røkte hele svangerskapet, kuttet riktignok ned, men sluttet aldri :sorry: Nå er det derimot snusen, jeg har gått over til Onicoog noe som heter Real White?!? Det går greit liksom, men merker jo at det ikke er det samme:shifty:
 
Jeg røykte sist, slutta tvert når testen var positiv. Snuste/røykte uregelmessig før dette svangerskapet, men ingen problem å kutte det ut etter positiv test. Jeg mener det er beste løsningen; kutt det tvert, ferdig [emoji4]
 
Med førstemann må jeg innrømme at jeg røkte hele svangerskapet, kuttet riktignok ned, men sluttet aldri :sorry: Nå er det derimot snusen, jeg har gått over til Onicoog noe som heter Real White?!? Det går greit liksom, men merker jo at det ikke er det samme:shifty:
Real White?? Hvordan smaker den og hvor selges den?
 
Lite tips jenter, tilfelle dere ikke vet det. Jeg skal ikke legge meg opp i hva dere gjør, men da jeg skulle over på nikotinfri fant jeg ut at det er få av de nikotinfrie også som er greie til gravide. Mange inneholder blant annet ginseng :) Så vet dere det I allefall.
 
Spyr av onico. Må innrømme at jeg enda ikke har klart å slutte . Tar vel en til to snus om dagen. Men prøver !! :)
 
Røykte og snuste sist eg blei gravid, slutta på dagen. Røyk va ikke noe problem, men snus var helt forferdelig å klare seg uten!

Denne gangen fant jeg ut jeg var gravid på ettermiddagen, da tok jeg meg 2 røyk som en avskjed å ikke røykt siden. Det som holder meg vekke er tanken på at barnet skal få i seg den "giften" .. men eg er sur som en potte da! [emoji85]
 
Lite tips jenter, tilfelle dere ikke vet det. Jeg skal ikke legge meg opp i hva dere gjør, men da jeg skulle over på nikotinfri fant jeg ut at det er få av de nikotinfrie også som er greie til gravide. Mange inneholder blant annet ginseng :) Så vet dere det I allefall.

Hva gjør ginsengen? :confused:
 
Damper elrøyk da jeg fant ut om graviditeten. Med nikotin vel å merke. Dampet bittelitt uken etter før jeg kjøpte nikotinfritt. Noe som ikke ga meg noe som helst. To uker helt uten noe som helst nå[emoji123] savner nikotinen min men lillefrø konmet først[emoji76]
 
Jeg synes det er dritvanskelig selv, har skikkelig lyst på snus [emoji37]
Meeen, jeg holder meg unna og synes det hjelper å tygge tyggis!
Bare et tips [emoji5]
Vet så altfor godt hvordan det er. Jeg måtte selv ha hjelp til å slutte, for jeg klarte ikke.
 
Jeg må innrømme at jeg ikke klarer helt å slutte med røyken. Røyker det mildeste som finnes, og har trappet brutalt ned..

Som om det er noe positivt, men bedre enn en pakke om dagen :)

Liker tanken på å slutte, men det er veldig vanskelig i praksis dessverre.
Jobber videre, og kjenner at jeg klarer meg uten flere og flere av de sigarettene som var "best" før :)

Håper jeg klarer å slutte i løpet av kort tid
 
Back
Topp