Rørospledd?

Mamma.07/09/11.

Forelsket i forumet
Noen her som har rørospledd?
Hvordan vasker dere det? Kan jeg kjøre det i maskinen på håndvask programmet, eller risikerer jeg å ødelegge det da?

Jeg aner ikke, men disse pleddene er råfine og goooode da :)
Teit svar på spørsmålet ditt, fikk bare så lyst til å svare deg for jeg ser du også har barn født 2007, 2009 og 2011. Samma med meg har 07 og 09 barn og venter -11 ungen i mai :)

har også rørospledd men har ikke hatt behov for å vaske det enda.
det ligger i bilen så jeg husker ikke men mener det er en stoooor lappe på den ene siden med logo og vaskeinstruksjoner...?

ORIGINAL: Linda_22

det ligger i bilen så jeg husker ikke
men mener det er en stoooor lappe på den ene siden med logo og vaskeinstruksjoner...?

Samme her. Jeg tror jeg ville fylt vann i badekaret og vasket det der med milo..

ORIGINAL: trøndermams

Teit svar på spørsmålet ditt, fikk bare så lyst til å svare deg for jeg ser du også har barn født 2007, 2009 og 2011. Samma med meg har 07 og 09 barn og venter -11 ungen i mai :)

Hehe, så artig.. [:)] Er søskna gode venner eller? Her har minsta begynt å bli veldig rampete mot storesøster..

ORIGINAL: Rødtoppen Hissig

ORIGINAL: Linda_22

det ligger i bilen så jeg husker ikke
men mener det er en stoooor lappe på den ene siden med logo og vaskeinstruksjoner...?

Samme her. Jeg tror jeg ville fylt vann i badekaret og vasket det der med milo..

Jeg tok en sjanse og putta det i vaskemaskinen på håndvask programmet, og det gikk faktisk fint. Eneste er bare at nå lukter det bløt sau over hele huset, så skulle vel egentlig ha sendt det til mamma..

Jo, på lappen står det håndvask 30 grader.. Men har aldri vasket noe for hånd før, så vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det.. (jepp, jeg er blond og langt i fra noe husmorevne. [8D] )

vaska det på ullprogramet i maskina jeg, funket fint det også [:D] like fint enda [:D]

ORIGINAL: Lille Emilie

vaska det på ullprogramet i maskina jeg, funket fint det også [:D] like fint enda [:D]

Vasket det på håndvaskprogrammet jeg, og det ble like fint.. [:)] Eller, det ble vel finere enn hva det var før jeg vasket det. [8D] Men stinker fortsatt sau..[:'(]

Minner meg om da jeg kokte ammeinnleggene mine i ull, og det stinka sau i hele leiligheten i mange dager! [:D]
Godt det gikk bra å vaske den på håndvask [:)]

ORIGINAL: Lilletrampepus

Minner meg om da jeg kokte ammeinnleggene mine i ull, og det stinka sau i hele leiligheten i mange dager! [:D]
Godt det gikk bra å vaske den på håndvask [:)]

Kjempe god lukt.. [:D]

Skal innrømme at det bare var så vidt jeg turte å åpne vaskemaskinen når den var ferdig.. Siden jeg har en tendens til å krympe det meste i vask..
Slengte vinterskoa til eldste jenta i maskinen før i dag, og det gikk ikke så bra..

ORIGINAL: Mamma 07/09/11

Hehe, så artig.. [:)] Er søskna gode venner eller? Her har minsta begynt å bli veldig rampete mot storesøster..

Joda, de leiker godt sammen selv om det også blir en del uenigheter ;) Det hører vel med. Er spent på hvordan det blir når nestemann kommer, det blir 1,5 år mellom de to minste og såg de rett på UL er det en gutt i magen :) Altså får vi to små rampegutter med ei storesøster som kan sjefe litt rundt med dem :) Når har du termin ?

Joda, de leiker godt sammen selv om det også blir en del uenigheter ;) Det hører vel med. Er spent på hvordan det blir når nestemann kommer, det blir 1,5 år mellom de to minste og såg de rett på UL er det en gutt i magen :) Altså får vi to små rampegutter med ei storesøster som kan sjefe litt rundt med dem :) Når har du termin ?

Jeg har 2 jenter og venter gutt nå. Så skal bli spennende å se hvem som tar styring her.. :) Har termin 29 april.. :) Når er jenta i 07 født da?

Jeg har 2 jenter og venter gutt nå. Så skal bli spennende å se hvem som tar styring her.. :) Har termin 29 april.. :) Når er jenta i 07 født da?

mars 2007 :) Enn eldste jenta di?

mars 2007 :) Enn eldste jenta di?

Hu er født juli 07.. :)

Back
Topp