Rør meg ikke hjerte til vogn?

monaogmini

Glad i forumet
Hva skal man med dette? Er ikke det litt alment da at man ikke rører en fremmed baby? Og er det ikke litt hysterisk å henge et sånt på vogna? Aldri sett sånn før jeg, så ble litt sjokkert. Gjerne oppklar meg om det er noe jeg går glipp av altså.

jeg hadde det sist - et blått trehjerte.. :P Så slapp jeg klåfingra gamle damer på tur ned i vogna.. haha.. :P

Hvis jeg finner det skal jeg jaggu henge det på igjen just for the fun of it..

Dollface skrev:
jeg hadde det sist - et blått trehjerte.. :P Så slapp jeg klåfingra gamle damer på tur ned i vogna.. haha.. :P

Hvis jeg finner det skal jeg jaggu henge det på igjen just for the fun of it..

Si i fra hvis du finner et da, ha ha ha ha!!!!!!

De har de inne på alexi.no just so you know ;) 

Sånn vil jeg ha!

Var vel sånn "alle" hadde før i tiden (sånn på 80-tallet...). Og jo, det er jo ikke så uvanlig, at når man er ute og triller, og stopper og prater med noen, så skal de gjerne dytte hode og hender langt oppi vogna og ta på babyen... Det er jo ikke vilt fremmede det er snakk om da. Eller jo, for babyen er de jo det.... Men jeg husker jeg ikke var så happy for at naboen, som sto ute og røyka første tur vi var ute og trillet sist, skulle langt nedi vogna for å se (og gjerne ta på)...

Såny vil ikke jeg ha på vogna iallefall. Har aldri opplevd at fremmede folk skal nedi vogna. Folk jeg kjenner er jeg ikke så redd akkurat, så de får gjerne både se og ta på.

Back
Topp