erikasi
Glad i å skrive <3
Vi var på en ekstra UL for noen dager siden.. Innledningsvis sa vi at vi ikke ville vite kjønn.. Etter at jordmor hadde målt og var ferdig, skulle alt plåttes inn på datamaskinen.. Denne sitter jeg rett ved siden av og kan se rett inn på skjermen.. Hun forklarer å forteller mens hun skriver inn alt av data, og skal med det fortelle hvor mye barnet va veier osv.. Så ser jeg en kolonne hvor det står kjønn.. Denne ser jeg jo selvsagt like godt som alt annet, og ser at det står; (tegnet for jente)%*-=1 (tegnet for gutt)%+-=2. Jordmor plåtter så inn tallet 2!!:O Jeg er jo ikke 100% sikker på at det betyr at det blir en gutt, men er vel 99,9% overbevist
Dette er noe jeg egentlig har regnet med hele tiden, men syns det var kjipt å se det sånn
Ikke spurte jeg heller, i frykt for at det skulle bli bekreftet... Men litt dumt at hun ikke kunne be meg se bort når hun plutselig skulle skrive i den kolonnen.. Vi sa jo at vi ikke ville vite det
Menmen.. Så allefall, obs til dere andre om dere skal på en ekstra UL!!
Har noen andre sett at det noteres ned hvilket kjønn det er? Trodde ikke det skulle ha noe å si for sykehusets rapporter osv.. Ikke før etter fødsel vell og merke...