Røntgen av livmorhalsen

Bkno0339772

Andre møte med forumet
Hei,jeg lurer på om de som har tatt røntgen av livmor halsen ,når fikk dere mensen? Jeg har nå gått en måned nå uten å venter på at den skal komme,siden jeg fikk innkalling til en ny blodprøve på dag 3 av menstruasjonen men fortsatt ikke kommet :( men jeg har som legen sa hormonene mine er ikke optimale ,så noen som kjenner seg igjen eller kan svare for må si det at for en gang skyld så venter jeg på mensen takk for alle svar:)

Røntgen? Aldri hørt om. Du mener ikke ultralyd?

Mener du HSG-røntgen?

Hehe ja hehe er det jeg mener ,men trodde det het røntgen av livmor men oki hehe ihverfall noen gode råd? Fortsatt ikke kommet kjenner bare murring men ingenting mer :(

Synes ofte ulike undersøkelser eller operasjoner i underlivet har medført forstyrrelser i de påfølgende syklusene hos meg. Tror du bare må være litt tålmodig. Mensen kommer nok plutselig skal du se. Det er ingen mulighet for at du kan bli gravid naturlig? Skriver det fordi jeg sitter på app og dermed ikke får opp signaturer du eventuelt har på profilen din. Som sagt, hos meg har det stort sett alltid blitt forstyrrelser i de påfølgende syklusene etter ulike undersøkelser, men om du er usikker kan du kanskje ringe klinikken du var på så sant de ikke har sommerstengt. Lykke til, håper mensen snart dukker opp!

Ja da kom mensen for fire dager siden å blodprøve er tatt så nå venter jeg bare på brevet som sier at november er min tid å komme inn å starte men noen som har/er i Porsgrunn å skal gjennom ivf? Blir min første gang der gruer meg men gleder meg å veldig Hihi

Back
Topp