rønken

Famy

Forelsket i forumet
oki då ka me inn å ta rønken av bekken hofter kne og fot..... Gått sånt e fort gjort.... Å at hu ijkje trenge narkose for sånt.....

Lykke til, det går nok helt fint[:)] Kan jeg spørre hvorfor hun skal ta røntgen?

ORIGINAL: *Solskinnsbolla*

Lykke til, det går nok helt fint[:)] Kan jeg spørre hvorfor hun skal ta røntgen?

hu har feil hofte stilling d ser ut som hu ligge i pute. kan heller ikje rette ut kne helt og har det som kalles klumpfor på folkemunne...... Så de ska se om dor e forandringer å håp om hu kan oppereres å kan komme te å stå å gå me tiå.....

ORIGINAL: Famy

hu har feil hofte stilling d ser ut som hu ligge i pute. kan heller ikje rette ut kne helt og har det som kalles klumpfor på folkemunne...... Så de ska se om dor e forandringer å håp om hu kan oppereres å kan komme te å stå å gå me tiå.....

Uff da..stakkar!! Men det er godt som du sier, det er fort gjort og trenger ikke narkose.
Er det samme "feil" som hofteleddsdysplasi, som mi tulle har hatt?
Klumpfot vet jeg også en del om, da min bror ble født med det. Bare spør om det er noe du lurer på! :)

Masse lykke til snuppa di! KLEM

ORIGINAL: Famy

Oj, det hørtes ikke noe særlig ut! Er dette noe som nettopp er oppdaget?

nei dette har me vist siden fødselen...

å takk for at me kan spørr *Chill* men eg har kontrollen på d, har jobba me d i 9 år

Back
Topp