røkte pølser og grillpølser?

rosenjenta

Glad i forumet
spiser dere det? Jeg har i det siste blitt så redd for å spise noe "galt" . I dag har jeg kjøpt inn til betasuppe. Fikk så lyst på det [:D]

Jeg spiser egentlig det jeg har lyst på jeg, så lenge jordmor / lege ikke har sagt at det er farlig.
Har spist røkt pølser og grillpølser som bare det jeg...

Har også spist en god del av det..... [:D]

Hiver meg på her, jeg spiser også røkte kjøttpølser. Ikke hørt at det skal være farlig.

topp altså!! for pølser er godt! Da blir det betasuppe her og kanskje grilling til helgen. Bor i Oslo og der er det jo meldt kjempefint vær i helgen. Kanskje det blir en tur i marka med grillpøser i sekken.

Håper dere har det bra, i morgen er jeg halvveis. Syns tiden etter 12 uker har gått raskt!

Klem fra rosenjenta

Har fått helt dilla på pølser så det spiser jeg mye av. Spesielt kalkun og kylling pølser. nam nam[8D]

Alt er greit så lenge det er friskt og godt stekt/kokt. Jeg liker å ta en bit røkt pølse før den er varmet opp, sånn når jeg lager betasuppe el.l., men det har jeg ikke gjort nå når jeg er gravid.

ORIGINAL: Happybody :)

Jeg spiser egentlig det jeg har lyst på jeg, så lenge jordmor / lege ikke har sagt at det er farlig.
Har spist røkt pølser og grillpølser som bare det jeg...

Enig enig enig

hiv innpå :) Pølser er godt!!!

spiste det oppi suppa til middag i dag..har ingen betenkligheter med det

Eg har spist det..[:)]

eg spiste det forige svangerskap mens eg kutta de opp, uten og tenke meg om, men gjør det ikke denne gang, sikkert litt lurere og varme de først[&:]
vi har masse pølser i middager!!

Åhhja, pølser er jo knallgodt [:D] Særlig trekte grillpølser, med sprøstekt løk og potetsalat..

ORIGINAL: rosenjenta

topp altså!! for pølser er godt! Da blir det betasuppe her og kanskje grilling til helgen. Bor i Oslo og der er det jo meldt kjempefint vær i helgen. Kanskje det blir en tur i marka med grillpøser i sekken.

Håper dere har det bra, i morgen er jeg halvveis. Syns tiden etter 12 uker har gått raskt!

Klem fra rosenjenta

Skikkelig solskinn nå også,og om det blir enda finere til helga så MÅ man nesten ut og gå [:D] Hmm,lurer på om jeg skal ta med unga og gubben og gjøre det samme ... Skogen ligg jo rett utafor døra her  (Bor på Lindeberg) [:D]

bare tenkte på noe jeg, fordi når vi skal ha røkte pølser og slik her så er det ofte at jeg møvler røkte kjøttpølser, hehe.. men er det farlig å spise det før det blir stekt? siden jeg er gravid tenkte jeg på.. dette er et rart spm.. hehe[;)]

Det er sant...., men en ting er sikkert. KJØTTDEIG spiser vi ikke nå. Blir litt kjedelig mat for tiden, men kyllingkjøttdeig til taco var faktisk veldig godt

nei, en kan jo ikke bli det. men mente jeg hadde lest det en stand, men er ikke sikker.

Back
Topp