Røkelaks

**Undercover**

Blir kjent med forumet
Okei, nå har jeg åpna en pakke med røkt laks her. Den går ut på dato 31. desember, så regner med det er god nok margin til utløpsdato. Men vi spiser den jo ikke opp i kveld. Kan jeg spise av pakken igjen i morgen? Hva med i overimorgen? Hva tror dere?

MmMmmm, nam !! 
Men, kan ikke hjelpe deg så mye..... Men, står det ikke ett eller annet sted på nette a..?

Det jeg finner er at du kan spise det men helst så ferskt som mulig. Jeg pleier og kjøpe sånne småe pakker på coop, ferdig skivet. Det er så lite i den at jeg spiser den opp på en par 3-dager. Det er sååå godt

Ja, jeg finner bare at den bør spises så fersk som mulig. Ikke så godt å vite hav som menes med det. Men da spiser jeg av den et par dager. Har fått en i gave som var på 500 gram...

Jeg spiste hjemmerøkt laks her om dagen og jeg kjenner at jeg har et veldig avslappet forhold til det. Jeg tror det er mange som overreagerer litt og blir veldig redde, men så lenge du ikke spiser mat som du VET kan være skummelt bør man holde seg unna.

Jeg for min del spiser det jeg vil, og ja, det inkluderer salami (som ikke er gamlere enn tre-fire dager), røkelaks og sushi (bare laks).. Noen mener sikkert at jeg tar unødvendige risikoer, men med slike ting mener jeg at man bør vise litt skjønn. Man trenger jo ikke å bli hysteriske heller.

Røkelaks er ok innen et døgn etter åpning

Baby-S skrev:
Jeg spiste hjemmerøkt laks her om dagen og jeg kjenner at jeg har et veldig avslappet forhold til det. Jeg tror det er mange som overreagerer litt og blir veldig redde, men så lenge du ikke spiser mat som du VET kan være skummelt bør man holde seg unna.

Jeg for min del spiser det jeg vil, og ja, det inkluderer salami (som ikke er gamlere enn tre-fire dager), røkelaks og sushi (bare laks).. Noen mener sikkert at jeg tar unødvendige risikoer, men med slike ting mener jeg at man bør vise litt skjønn. Man trenger jo ikke å bli hysteriske heller.

ENIG!! :D 

Back
Topp