Rødvin

x1xmisso

Andre møte med forumet
Noen som her inne som har tatt seg et glass rødvin dagen før innsetting av egg??
Har hørt det skal være bra for blodgjennomstrømninga til livmora?
Noen erfaring?

Jeg gjorde det[:)]
Har også hørt om mange som har gjort det på et annet assistert befruktning forum,som også har blitt gravid etter å ha gjort det,så det skader ikke tenker jeg[;)]

jeg holdt meg helt unna alkohol etter sprøyte oppstart. hadde ikke hørt noe om dette[:)]

ORIGINAL: ..Lykke..

Jeg gjorde det[:)]
Har også hørt om mange som har gjort det på et annet assistert befruktning forum,som også har blitt gravid etter å ha gjort det,så det skader ikke tenker jeg[;)]

Da tar jeg meg et glass rødvin og setter føttene i et godt å varmt fotbad med masage[;)][:)][:)], så er jeg vel klar til innsetting imorgen[8D]

Hei jeg sniker litt her jeg.
Jeg har to icsi barn og dagen før jeg hadde innsett på sistemann så tok jeg meg en skikkelig fest[;)]. Arrangerte pirat-fest for over 100 stk, startet tidlig koste meg med drinker og slå ut håret(litt). Sluttet å drikke ved midnatt. Kl 12 dagen etterpå satte jeg inn egget og der satt det[:D].
Fortalte det til legen etter at jeg fikk positiv test og han sa,  det hadde sikkert vært smart å fullstendig slappe av på den måten[8D]

Så kos deg med rødvinen og lykke til i morgen!

Back
Topp