Rødvin

SleepingBeauty

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
Høres nok helt dumt ut, men noe av det jeg savner nå når jeg er gravid er det røde glasset jeg før nøt sammen med kjæresten på fredagskvelden ... KJenner jeg gleeeeeder meg til jeg igjen kan åpne rødvinsflasken og nyte .. Hva med dere? Er det et savn hos dere? Er det dumt å savne det?

nå fant jeg nettopp ut at jeg var gravid... å planen var å nyte opp til flere glass i helga.... så :P

Sniker fra oktober..

Kan anbefale alkoholfri rødvin. Det er jo ikke heelt det samme, men det fyller allikevel ut fredagskosen :) kan anbefale en som heter Torres Natuero Free. Få noen på polet til å hjelpe deg.
Å gi avkall på alkoholen er ingen stor pris for en baby. Men et glass alkoholfri vin gjør større susen enn et glass brus allikevel ;)

prøvde alkoholfri rødvin i forrige sv.skap. ble ikke samme greia for meg. så jeg holdt meg til colan :P hehe

Sniker fra oktober..

Kan anbefale alkoholfri rødvin. Det er jo ikke heelt det samme, men det fyller allikevel ut fredagskosen :) kan anbefale en som heter Torres Natuero Free. Få noen på polet til å hjelpe deg.
Å gi avkall på alkoholen er ingen stor pris for en baby. Men et glass alkoholfri vin gjør større susen enn et glass brus allikevel ;)
Jeg prøvde alkoholfri rødvin i forrge svangerskap, den var IKKE god, da var det bedre med en god eplecider eller brus. Men takk for tips! Kan alltids prøve. Det er INGEN sak å velge bort alkohol til fordel for dette livet som vokser inni meg nei oktobremini ...

Jeg savner ikke alkohol i det hele tatt :P tror jeg er den eneste jeg kjenner som heller takker ja til et glass vann fremfor vin:p

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

Sniker :)

Ville bare si at det finnes en te som er litt som rødvin i smak ;)
Kanskje det er noe for deg :)
De har den på black design her værtfall :)

Jeg har aldri vært av typen som er så glad i alkohol generelt, men rødvin kan jeg nok savne litt :) Om det blir slik at jeg ønsker et glass så skal jeg kjøre på med den anbefalt over her :D

Kanskje jeg kan savne det litt utover i svangerskapet, spesielt i forbindelse med god mat og godt selskap. Men foreløpig har ikke tanken slått meg en gang. Men så pleier ikke sambo og jeg å drikke på helg bare for kosen, det er bare om det er til spesiell mat eller om vi er i et festlig lag. :)

Sniker :)

Ville bare si at det finnes en te som er litt som rødvin i smak ;)
Kanskje det er noe for deg :)
De har den på black design her værtfall :)
Å? Hva heter den? Vi har ikke black design her ..

Å? Hva heter den? Vi har ikke black design her ..
Den heter rødvin/rødvinste :)
Er fra tea garden. Det lille kaffebrenneriet/crema har den også, burde absolutt være mulig å skaffe fra nettbutikk vil jeg tro :)
Vist ikke får du rope ut så kan jeg sende i posten :)

Jeg savner ikke alkohol i det hele tatt :p tror jeg er den eneste jeg kjenner som heller takker ja til et glass vann fremfor vin:p

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

Hihi, da er vi to. Drikker aldri, så akkurat det er ikke noe savn. Jeg kan fint savne salami og spekemat, så hva man savner er jo individuelt og ikke dumt i det hele tatt, synes jeg.

Hihi, da er vi to. Drikker aldri, så akkurat det er ikke noe savn. Jeg kan fint savne salami og spekemat, så hva man savner er jo individuelt og ikke dumt i det hele tatt, synes jeg.
Hvis jeg svaner noe mat så er det brie ost :P og nå som jeg kan spise det er det alt jeg tenker på XD

Mmm, rødvin....

Kommer nok til å savne både rødvin og champagne, men er verdt det.

Sist fant jeg ut at Sunniva Vår produktene var ganske bra, ble min favoritt.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Savner det jeg også!Teit egentlig for jeg drikker veldig sjeldent, så det er vel bare tanken på at jeg ikke kan drikke som gjør at jeg har lyst;-)

Back
Topp