Rødvin!

*StarWish*

Elsker forumet
Julibarna2014
Kan ikke noe for det jenter.. Men når været er SÅ bra som det er i Oslo for tiden, solen skinner, trærne blir grønne, det lukter vår, fuglene kvitrer og man kan være ute uten å pakke seg inn, da får jeg så innmari lyst å sitte på balkongen med et glass rødvin [:D][:D]

Men, i år får det bli med kaffe, kakao, isvann eller brus!! Funker sikkert veldig bra! Er bare det at jeg plutselig savner rødvin.. hehe

Noen andre som har tenkt tanken??

Der må jeg skuffe deg, for jeg syns rødvin smaker forferdelig! :P

En røyk i finværet derimot..

Hehe [;)] Vet det er mange som savner røyken i disse tider.. gravid eller ikke gravid! Min kjære planlegger å slutte igjen nå.. Dvs, han holdt opp i over 6 mnd, så begynte han igjen i vinter.. og nå har han ambisjoner om å slutte igjen.. Så får vi se da.. Han klarte det i fjor på denne tiden.. Så kanskje han klarer det i år også? haha

hvitvin!!!åååå det hadde vært så godt.. eller
ta den første utepilsen[8D]
men men klarer meg med munkholm jeg[:D]

ORIGINAL: Vugge

ORIGINAL: Goth.mummy

Der må jeg skuffe deg, for jeg syns rødvin smaker forferdelig! :P

En røyk i finværet derimot..

Enig i det! :)
Mamma sier at man liker ikke rødvin før man er voksen, så får se etter at jeg har født! [:D]

Men, kaffe og Baileys !!!!! Vasket i baren på Bryggeriet for et par dager siden og måtte stadig bortom og lukte på flaska [:D]

Hehe, vi får vente å se da! Får prøve ett sånt glass med rødt skvip etter fødsel. Min mamma sier også at man ikke er voksen før man liker kaffe! Og for å si det sånn, så er jeg visst ikke mye voksen [8|]

Jeg er visst veeeeldig voksen jeg da [;)] HAHA! elsker rødvin OG kaffe... Hadde riktignok en laaang periode i begynnelsen av svangerskapet at jeg ikke klarte drikke kaffe.. Men nå derimot, nå syns jeg det er kjempegodt igjen!!

da blir mamma'n min aldri voksen, hun liker verken rødvin eller kaffe... :p

Jeg savner faktisk verken vin eller øl foreløpig.. kanskje litt senere.. Hadde jo vært kjekt å kunne ta vårens første utepils.. men vi får vel nøye oss med årets siste utepils.. :p

Rødvin savnet jeg i desember og de mørke vintermånedene... det å komme sliten hjem fra jobb fredagskvelden, og lage god mat med mannen mens vi nipper til hvert vårt glss med rødvin...mmm...[:)] 

I dag sitter jeg og steker meg ute på verandaen, og savnet nå er tnken på å ha kunne tatt et glass kald hvitvin, eller enda bedre, en corona med lime utpå ettermiddagen... ååååhhhhh sukk! Har kjøpt meg to hansa null som står i kjøleskapet nå da, håper de klarer å kompensere!

ORIGINAL: *Starwish*

Jeg er visst veeeeldig voksen jeg da [;)] HAHA! elsker rødvin OG kaffe... Hadde riktignok en laaang periode i begynnelsen av svangerskapet at jeg ikke klarte drikke kaffe.. Men nå derimot, nå syns jeg det er kjempegodt igjen!!

Signerer, jeg er rødvins elsker så holder, slappe av på fredags kvelden med et glass vin, det savner jeg.
Kaffe har jeg nettopp klart å drikke igjen, men gud hvor godt det er [:)]

ORIGINAL: Vugge

Gamla [;)][:D]

Håper jeg får tilbake kaffesuget etterhvert faktisk, så det kan hjelpe til å holde meg våken på lange netter fremover [:D]

Hehe, gamla sitter nå å koser seg med iskaldt vann, kaffe og kanelsnurrer [:D]

Ja kaffe er genialt for å holde seg våken, både natterstid og på jobb tidlig om morgenen! håper du våkner opp en dag og plutselig har lyst på... Det var det som skjedde her! plutselig likte jeg det igjen

Hirr hirr, så fint at du koser deg gamla ;)

Vugge: du har jo missforstått! Man skal ELDES, ikke bli yngre med åra :P

kanelsnurrer er SKIKKELIG in faktisk, Vugge [:D][:D]

ORIGINAL: LindaSF83

hvitvin!!!åååå det hadde vært så godt.. eller
ta den første utepilsen[8D]
men men klarer meg med munkholm jeg[:D]

Jepp har innviet veranda'n her med årest første.... ute... munkholmen [:D]

Jepp, savner også rødvinen. I vinter var jeg så dårlig at bare tanken på et glass vin gjorde meg uvel, ellers er det veldig hyggelig med et glass røvin på vinterskveldene.
Men nå når det blir lange lyse kvelder så har det så absolutt sin sjarm da også [:)] Og nå kunne jeg godt ha tatt et glass. Men det er for så vidt ikke noe stort tap å la være heller. Og det er jo for en god sak, da [:D]
Kaffe kan jeg drikke igjen, selvom jeg ikke gjør det i særlig grad.
Og jeg har drukket kaffe siden jeg var i begynnelsen av tenårene, så da var jeg vel voksen veldig tidlig [;)]

Sukk! Jeg savner også å kunne drikke et glass rødvin sammen med noen sjokoladebiter (eller evt ei hel plate [8D]), mmm! [:D]

Jeg hadde også helt avsmak på kaffe i begynnelsen, men nå har jeg fått lysten på det igjen [:)]

Kaffe & Baileys, Utepils, rødvin og røyk[:(]
Jeg håper august / september blir fine mnd, for jeg har store ambisjoner om å rekke èn utepils etter at babyen er født, om det så bare blir en halv altså....[;)]

Kan ikke noe for det jenter.. Men når været er SÅ bra som det er i Oslo for tiden, solen skinner, trærne blir grønne, det lukter vår, fuglene kvitrer og man kan være ute uten å pakke seg inn, da får jeg så innmari lyst å sitte på balkongen med et glass rødvin [:D][:D]

Men, i år får det bli med kaffe, kakao, isvann eller brus!! Funker sikkert veldig bra! Er bare det at jeg plutselig savner rødvin.. hehe

er så enig med deg!!! er veldig fristende, men må nok vente noen mnd til gitt [8D]

mmm rødvin og en sigarett en vår/sommer kveld. Er jo toppen av kosings!!

men røyken skal jeg holde meg unna i all framtid. Rødvinsglasset jeg skal ta når jeg er "klar" ser jeg frem til. :-)

Må vel og legge til att jeg ikke likte rødvin før i "gamledager" jeg heller....da gikk det i hvitvin....nå er det omvendt! Men jeg er ingen kaffe drikker, bortsett fra cafe latte da....det er godt! (med sukker)

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA, gjett om [8D][8D][8D]

Ja var med venner på vorspiel i går, og kjente virkelig på lysten etter en iskald øl og en røyk ute på balkongen med de andre... Hadde en Munkholm, men det var liksom ikke det samme, og røyksuget ble jo bare eeeeenda større!
Men tipper jeg iallefall har hatt en bedre søndag enn de hadde da [;)]

Back
Topp