Rødt på papiret...

Cambi86

Flørter med forumet
Det blir liksom uansett feil å se rosa/rødt på papiret under graviditet[emoji45] kjenner at det stakk inni meg...

Etter samleie i går gikk jeg på do... Da jeg tørket meg, var det først rosa på papiret[emoji50] tørka igjen, å da var det litt mørkere... var på do igjen i natt, å da var det også litt rødt på papiret, samme i dag morres[emoji24]

Kjenner at dette stresser meg skikkelig, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre[emoji46]
 
Dagen før jeg testet positivt hadde jeg en liten frisk blødning. Det har kommet litt mørkt blod etterpå. Litt dagen etter, og dagen etter der. Testene mine blir sterkere og sterkere, så det ser jo ut som at det er noe der fortsatt [emoji4] Man blir jo helt fra seg av bekymring [emoji849] Leste at det er helt normalt med noen små blødninger den første tiden [emoji4] Har du vondt da?
 
På babyverden står det at det er helt normalt med små blødninger etter samleie. I livmorhalsen og skjeden er det blodrike slimhinner. Disse kan lett blø.
Så lenge det bare er små blødning og det ikke tar seg opp er det sikker ingen ting å bekymre seg for.

Har opplevd SA for noen år siden. Da hadde jeg mye vont og murring i magen og ryggen, og det var mye blødning. Hadde også rier [emoji20]

Håper formen din er bra ellers og at det går over [emoji173]️

Her er link til artikkelen foresten https://www.babyverden.no/gravid/dette-bor-du-vite-om-blodninger-i-svangerskapet/
 
Krysser fingrer og tær for at alt er bra, men for meg så blir det helt feil å se den fargen på papiret... kjenner det setter støkken i meg[emoji45] har opplevd mange sa, i tillegg til 3 ma, og en graviditet utenfor livmoren, men jeg har også fire friske barn. Kan ikke huske å ha hatt blødninger med noen av dem, men det er godt mulig jeg har fortrengt det[emoji53]
Skummelt er det uansett, men skal til legen neste mandag, så får vi høre hva han sier da[emoji57]
 
Krysser fingrer og tær for at alt er bra, men for meg så blir det helt feil å se den fargen på papiret... kjenner det setter støkken i meg[emoji45] har opplevd mange sa, i tillegg til 3 ma, og en graviditet utenfor livmoren, men jeg har også fire friske barn. Kan ikke huske å ha hatt blødninger med noen av dem, men det er godt mulig jeg har fortrengt det[emoji53]
Skummelt er det uansett, men skal til legen neste mandag, så får vi høre hva han sier da[emoji57]

Da skjønner jeg godt at det setter et støkk ja [emoji173]️ Håper alt går fint hos legen!
 
Dette er nok en helt uskyldig liten blødning fra slimhinnene dine. Noen blør lettere enn andre. Når det kommer etter samleie, ikke er smertefullt, brun spotting eller kommer mengder med blod, så ikke bekymre deg for mye. Jeg kan virkelig forstå at du blir engstelig, men jeg er helt sikker på at dette går fint:Heartpink
 
Dette er nok en helt uskyldig liten blødning fra slimhinnene dine. Noen blør lettere enn andre. Når det kommer etter samleie, ikke er smertefullt, brun spotting eller kommer mengder med blod, så ikke bekymre deg for mye. Jeg kan virkelig forstå at du blir engstelig, men jeg er helt sikker på at dette går fint[emoji813]pink
Ja, håper det [emoji173] har vært bitte litt brunt i dag, men håper det bare er pga at deg er litt rester[emoji57]
 
Ja, håper det [emoji173] har vært bitte litt brunt i dag, men håper det bare er pga at deg er litt rester[emoji57]
Det kan være pga rester :) har en følelse av at sa som regel starter med brun spotting, og utvikler seg brått. Jeg har virkelig troen på at dette går bra!! :Heartpink
 
Det kan være pga rester :) har en følelse av at sa som regel starter med brun spotting, og utvikler seg brått. Jeg har virkelig troen på at dette går bra!! [emoji813]pink
[emoji173][emoji173] håper det [emoji173][emoji173]
 
Hvordan går det med deg? [emoji177]
 
Hvordan går det med deg? [emoji177]
Går greit egentlig [emoji5] ikke hatt noe mer blødninger, ingen magesmerter, eller noen andre tegn på at det har gått galt[emoji106] har opplevd 3MA tidligere, så det er nok det som skremmer meg mest nå[emoji57] føler meg absolutt ikke gravid[emoji17] er ca 6+4, så er jo tidlig enda legen på mandag, så håper på å få målt hcg, og aller helst bli sendt til TUL, men får bare ta det som det kommer[emoji4]
 
Går greit egentlig [emoji5] ikke hatt noe mer blødninger, ingen magesmerter, eller noen andre tegn på at det har gått galt[emoji106] har opplevd 3MA tidligere, så det er nok det som skremmer meg mest nå[emoji57] føler meg absolutt ikke gravid[emoji17] er ca 6+4, så er jo tidlig enda legen på mandag, så håper på å få målt hcg, og aller helst bli sendt til TUL, men får bare ta det som det kommer[emoji4]

Jeg fikk TUL veldig raskt sist graviditet med sammen historikk sist selv om jeg ikke hadde tegn på at noe hadde gått galt, jeg var bare engstelig. Var i uke 7 da.
 
Back
Topp