rødt blod..... redd....

eelo

Blir kjent med forumet
det begynte igår kveld, fikk brunt blodslim i trusen.. fikk helt panikk... ringde legevakten som sa det var ikke akutt for eg var jo bare i uke 10......... men fikk komme ned... legen såg på meg og mente at alt såg greit ut, men ho visste ikke hva som ville skje videre...
i natt og  i dag har eg begynt å blø lyse rødt blod...
eg er så redd... har ikke lyst å miste babyen min... har prøvd så lenge på å bli gravid og...
er bare så fryktelig lei meg no.....
har masse mens murringer og i magen
HJELP.......................................................

:( 
Ring legen din og be om henvisning til ultralyd... 

Om det er noen trøst, i uke 9 fikk jeg brun utflod, dagen etter fikk jeg rødt blod, og etter det gikk det tilbake til brunt utflod før det "var over" og den lille ligger trygt og fint i magen enda... 
Legen visste ikke hvorfor jeg hadde blødd, men alt så, og ser fortsatt helt fint ut, og det har ikke kommet mer.. 

Det trenger ikke være farlig, men skjønner utrolig godt at du blir redd :( Det ble jeg også... 

Men ring legen!! Lykke til

ring legen ja og få UL, der vil de se event hvor blødningen kommer fra... men jeg blødde 2 ganger i mitt forrige svangerskap og det gikk kjempebra...  lykke til!

Ring legen og få en henvisning til ul. Da får du se om alt er bra og kan senke skuldrene, det er ikke godt å være bekymret, bedre å skjekke en  gang for mye enn en gang for lite. Masse lykke til, håper ikke du mister. Sender deg en trøste klem :)

Hadde blødning i uke 11 med vesla mi også, ikke brun utflod men rødt blod på papiret... Hun er nå en veldig aktiv jente på straks 18 mnd :) 

Jeg hadde rosa og lysebrun utflod i uke 7, og så rosa utflod og litt rødt blod i uke 10. Har vært på ul etter begge disse hendelsene/periodene, en privat og en etter hevisning. Har sett først en liten bamsemums med bankende hjerte og så en mini mini baby med bankende hjerte som hikka og vinka til oss. Jeg blødde også med guttungen min, da begynte det i uke 9+4 og holdt på noen dager. Det gikk bra da også.

Jeg har mista 3 ganger - 1 BO og 2 MA. Da har jeg begynte med spotting tidligere og det har kommet noe sånn gjevnlig til det har blitt konstatert at jeg har mista (9+2, 9+4 og 9+6)

takk for mange fine svar....
sitter bare her og griner eg......er så fryktelig deppa....
skal til legen kl.13.00 idag....

Dette kan gå helt fint skal du se:)

Hjelper det hvis jeg sier at jeg denne gang har blødd fra uke 7 til uke 10 +3? Har vert på ul og alt var fint:) Jeg har også blødd med alle og det er bare en gang jeg har mista og vi har fire flotte barn.

Ønsker deg masse lykke til, og prøv å tenk positivt:)

tusen takk damer......
dette betyr veldig mye for meg å få denne støtten av dere....
så snille dere er....

Sender deg masse varme tanker, og håper alt er som det skal. Har også hørt om mange som har blødd uten at det er noe farlig. Men jeg skjønner veldig godt at du blir redd. Håper du får tatt en UL i dag.
Klem

Håper alt er bra med nurket

Håper alt gikk fint hos legen idag!! XX

Krysser for at alt er bra med den lille<3

fikk ikke sjekket noen ting hos legen.. ikke undersøket ho meg, ikke fant me hjertelyden. og ikke vil ha de meg inn på UL på sykehuset heller......så eg var like langt....
så eg vet ikke koss det står til med babyen om den lever eller ikke..... :(

Back
Topp