Rødt belte?

Tarlica

Gift med forumet
Jeg skal på julebord med jobb, og tema er rødt.. Kjolen min er grå, så et rødt "mage"belte, og hårbøyle/øredobber hadde vært perfekt!! Men hvor finner jeg det? Har googlet, sjekket de største nettsidene osv.. men er det noen som har peiling?!

Bor du i Oslo? Glitter har en outletbutikk på Mortensrud, med masse rødt av smykker til maks 50kr..Det har de nok i de vanlige filialene også, tenker jeg.

Edit: Jeg har ett rødt "skinn"-belte, ganske bredt, som du kan få om du vil ha;)

JallowBee skrev:

Bor du i Oslo? Glitter har en outletbutikk på Mortensrud, med masse rødt av smykker til maks 50kr..Det har de nok i de vanlige filialene også, tenker jeg.

Edit: Jeg har ett rødt "skinn"-belte, ganske bredt, som du kan få om du vil ha;)

Nei, bor dessverre ikke i oslo, tre timer unna

Og jeg skal da aldeles betale deg for beltet, men det var supersnilt av deg!!!! PM med kontonr etc?

Penger trenger jeg ikke, men jeg må jo finne det! Lå pokker ikke der jeg trodde det lå..kan du gi meg til søndag?:P Så får jeg leita ordentlig?

Sukk..jeg har leite høyt og lavt, og finner det ikke..=/

Har eventuelt et rødt belte i flette-type, men det er absolutt ikke av den fancy typen..beklager!

Vet du, det var uansett veldig snilt av deg å lete!!! Det setter jeg masse pris på!! Ha en strålende søndag!!!!!

Back
Topp