Rødming?!

Inemor

Juni-spire i magen <3
Sommerfuglene <3
Flere som sliter med rødming?

Skjedde meg for første gang siden jeg var 14 idag! Satt i møte, ble struprød et par ganger helt uten grunn! Bare noen snakket til meg! Utrolig flaut... Regner med det er pga graviditeten, og det økte blodvolumet, men de vet jo ikke at jeg er gravid... Må jo tro jeg er heeelt fjortis! :P

Sniker litt jeg...men har opplevd d samme. Og jeg har aldri rødmet før!!! Rart, men kanskje pga graviditeten ja :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg opplever å rødme stadig vekk uten grunn og det er så irriterende å fly rundt som en tomat i trynet i ny og ned :p

Sniker litt jeg...men har opplevd d samme. Og jeg har aldri rødmet før!!! Rart, men kanskje pga graviditeten ja :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Det må nesten være graviditeten, har aldri vært sånn før! Ille! :P

Jeg rødmer i hytt og pine, kan være utrolig flaut av og til:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, haha, jeg trodde det bare var meg! Jeg rødmer hele tiden, folk kommenterer det. Og jeg svetter (!) så mye i ansiktet nå. Svangerskapets gleder :)

Samme her! Klam, svett og rødmende... Oh dear, charming! :P

haha. å det er såå godt å se at det er flere!!!
jeg bruker aldri å rødme. men nå i det siste har det vært helt ekstremt. så jeg skylder på at det er
selvglødende foundation. maha..

Jeg har ikke tenkt over det før jeg så denne tråden, men jammen har jeg ikke rødmet mye i det siste.. :p Helt uten grunn.

Alle rare symptomer man kan få av å være gravid!

haha. å det er såå godt å se at det er flere!!!
jeg bruker aldri å rødme. men nå i det siste har det vært helt ekstremt. så jeg skylder på at det er
selvglødende foundation. maha..
Haha, de sier jo at gravide "gløder"! Jeg føler meg værtfall som en glødende rød lampe til tider!!

Synes det er så rart, kan ikke komme på at det var slik sist.... Har du opplevd det i tidligere svangerskap?
Kan vel ikke skylde på svangerskapet, er egentlig sånn bestandig;-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp