Rødlig urin

HLVN

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Det at urinen er litt rød/brun, betyr det at man har blod i urinen eller kan det være noe jeg har spist? Det var akkurat som en svak rødfarge på papiret, og jeg har aldri merket noe sånt før

Noen av dere som har hatt det og vet hva det er?

Fargen på urinen blir ikke påvirket av hva du drikker/spiser. (Men den blir påvirket av hvor mye du drikker. Blir mørk hvis du drikker lite. Lys hvis du drikker mye). Blod i urinen kan bla være tegn på urnveisinfeksjon. Hvis jeg var deg ville jeg tatt kontakt med lege i morgen tidlig for å få det undersøkt. Har du vondt i magen el. svie ved vannlatning?

blåbæra skrev:
Fargen på urinen blir ikke påvirket av hva du drikker/spiser. (Men den blir påvirket av hvor mye du drikker. Blir mørk hvis du drikker lite. Lys hvis du drikker mye). Blod i urinen kan bla være tegn på urnveisinfeksjon. Hvis jeg var deg ville jeg tatt kontakt med lege i morgen tidlig for å få det undersøkt. Har du vondt i magen el. svie ved vannlatning?

Kremt, kremt dette stemmer ikkje helt...
spiser en masse "naturlig farga mat" kan det påvirke urinen jo.. røbeter, blåbær og sont..

men virker jo veldig som du har blod i urinen ja. er nok lurt å få levert ei urinprøve.

Da skal jeg få levert en urinprøve tusen takk for svar

blåbæra skrev:

Nei jeg har verken svie eller vondt i magen, så jeg får bestille en time heller :) Takk for svar

Ville levert urinprøve ja!
Jeg hadde blod i urinen sist kontroll, men jeg kunne ikke se det selv. Så nå er jeg skikkelig bervøs på det området og drikker MYE i løpet av dagen.

Back
Topp