RødGrønt

Febbis

Gift med forumet
Ble det rødgrønn regjering????

Høres litt ut som siers tale, Kristin Halvorsen står å taler nå....[&:]

Høres ut som det..

Langt i fra å vinne. Stemme lokalene har jo akkurat stengt. Men de ligger godt ann så langt de har telt opp.

Er vel en del forhåndsstemmer. Men langt nær så mange som har stemt i dag.

ORIGINAL: Oline

Ja, tenkte det samme.

Får utslett...

Faen assa!!!
Kjenner jeg blir sur, hun og sp får no nesten ikke en jævla stemme, men skal fortsatt være med på å styre landet[:@]

Indikasjonene tyder på det, men det er ALT for tidlig å konkludere med noe!

Det var en tale til partiets medlemmer. Da har man lov til å være optimistisk og glad for det som er en fin valgdagsmåling for de rød-grønne.[;)]

Det hadde jo vært fryktelig kjedelig hvis lederen for partiet ikke hadde hatt tro på at de vil hale seieren i land.

ORIGINAL: BlessItBe

Håper fortsatt på en blå natt..

Jeg og....

De rødgrønne har brukt opp sjansene sine[;)]

ORIGINAL: fairy

Det var en tale til partiets medlemmer. Da har man lov til å være optimistisk og glad for det som er en fin valgdagsmåling for de rød-grønne.[;)]

Det hadde jo vært fryktelig kjedelig hvis lederen for partiet ikke hadde hatt tro på at de vil hale seieren i land.

Ok, jeg som kanskje ikke hørte etter med begge ørene.

ORIGINAL: Febbis

Ja, tenkte det samme.

Får utslett...

Faen assa!!!
Kjenner jeg blir sur, hun og sp får no nesten ikke en jævla stemme, men skal fortsatt være med på å styre landet[:@]

Skulle ikke ha vært LOV..
Sier jo seg selv, ingen stemmer, da brude man heller ikke fått lov til å styre landet vårt.
Må jo ta hintet liksom, vil ikke HA dere ..
Fysj.
Nei syns FRP og Høyre bør få styre, de har ihvertfall mange stemmer hver for seg.
Sykt land vi bor i[:'(]

ORIGINAL: L Iny

Ja, tenkte det samme.

Får utslett...

Faen assa!!!

Skulle ikke ha vært LOV..
Sier jo seg selv, ingen stemmer, da brude man heller ikke fått lov til å styre landet vårt.
Må jo ta hintet liksom, vil ikke HA dere ..
Fysj.
Nei syns FRP og Høyre bør få styre, de har ihvertfall mange stemmer hver for seg.
Sykt land vi bor i[:'(]

Mest sannsynlig ikke mange nok. Hvis man syns at de med flest stemmer skal styre burde jo Ap og FrP styre landet da. De har jo flest stemmer..

Håper på rød-grønt jeg. Med AP. SP oooog SV[:D]

ORIGINAL: Emmeline

Eneste grunn til at jeg velger å ikke stemme AP er pga den dama, klarer henne bare ikke. Og hun ble 10 ganger verre i det hun trådde inn i stolen som finansminister[:'(]

Hmm.. Kristin Halvorsen er jo ikke i AP?

Også syns jeg det er litt rart at man forkaster et partis politikk fordi man ikke liker personligheten til en av profilene i partiet.

Nei, er kun valgdagsmålinger enda.

De intervjuet Kristin Halvorsen før hun holdt talen, og da var hun meget rolig og sa klart i fra at de ikke måtte ta seieren på forskudd..

Så klart hun taler positivt og sånt når hun taler på SV sin valgvake! Alle partier taler jo som om de allerede har vunnet på sine egne vaker :) holder  stemningen oppe det

ORIGINAL: Sunnipunni

ORIGINAL: Inmari

Håper på rød-grønt jeg. Med AP. SP oooog SV[:D]

HÅPER på BLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅTT!!!!! Siv som statsminister og Jern-Erna som finansminister!

Men det blir nok Jens ja. Jens er ok. SV er IKKE det. *GRØSS*

Ble det rødgrønn regjering????

Høres litt ut som siers tale, Kristin Halvorsen står å taler nå....[&:]

Tar gleden på forskudd..
Hadde ikke blitt sur om arbeiderpartiet vant i natt, bare så synd at det er to svake partier som for gleden av og være med de neste fire årene.
Liker ikke venstre og sv

Skulle vært ett parti som var en god blanding av ap og frp[:D]

Back
Topp