rødehunder??bekymret

Casc

Andre møte med forumet
noen som veit om røde hunder? ei i familien og hennes barn og mann har røde hunder (ikke påvist) dem tror det. vi skal egentlig møte dem i dag og neste helg, men så er det at det er farlig for gravide kvinner tidlig i svangerskap. jeg er vaksinert mot det, har lest en del på nett og hørt svigermor og mamma si om det at jeg burde holde meg unna pga smitte til foster og legevakta sier det å men så skrives det annet på nett mye forskjellig egentlig. Litt kjedelig å ikke kunne dra i dåp til dem pga dem har / hatt det :S jeg tar ingen sjanser før jeg veit 100% sikker..

er det noen her inne som har hatt eller vært borti det??

jeg har hatt det som lita, også er jeg vaksinert mot det.Jeg fikk beskjed av legen min at så lenge jeg har gjort det,så trengte jeg ikke holde meg unna sønnen om han skulle få det,men jeg tror heller ikke at jeg har giddi å "oppsøkt" det om jeg ikke trengte[:)]Er du usikker ring legen i morgen å hør[;)]

jo det samme med meg, men dem sier at jeg skal holde meg unna fordi jeg kan skade foster.

Å nei....[&:][&:][&:] hadde holdt meg unna jeg... Viktigere med en vellskapt unge en dåp... Hadde ikke tatt sjangsen tror jeg... huff nei det er ikke lett å ta stilling til, men fosteret kan få skikkelig misdanelser hvis den er utsatt for det... Hold deg hjemme sier nå jeg...[:(][:(]  huff det var ikke mye oppmuntrende.... sorry..

Back
Topp