Røde, kløende prikker på magen

trønderjente27

Glad i forumet
Novemberbarna 19
Hei!

har de siste par dagene fått små kviselignende saker som klør på magen, mindre enn kviser altså. Som bittesmå stikk.

Lurer på om det er flere som har fått det?
Mener å ha lest om det et sted her :)

Uansett, lest litt om det på nettet - virker som det ikke er så veldig uvanlig og at det forsvinner når ungen er ute.
Foreløpig plager det meg ikke så mye, men noen som vet hvordan det evt. behandles? Eller om det er noe jeg kan gjøre for å bedre det hjemme?
 
Vet ikke noe om behandling, annet enn at jeg føler at jeg er ekstra ømfintlig for type klær; grov ull eller grovt stoff generelt virker som en ekstra utløsende faktor.

Jeg har hatt det samme selv en stund nå, men ikke så mye at jeg har tenkt noe videre over det :) Blir jo verre om jeg klør på det, så prøver å unngå det :p
 
Disse har jeg også fått de siste dagene, klør grusomt mye hvis jeg har feil type tøy på klærne mine eller hvis huden blir tørr:hungover:
Smører godt og prøver å ikke klø på det :rolleyes:
 
Har også sånn. Har smurt med en fet fuktighetskrem, da klør det ikke så mye, selv om jeg bare må klore på disse små nuppene inn i mellom :wacky:
 
Jeg har og røde prikker, mistenker at det er fordi jeg smører magen veldig mye, så den er konstant fuktig og huden blir litt irritert av det..
 
Jeg også fikk det!!! Etter å ha spist en altfor stor mengde klementiner :smiley-ashamed005
Har stoppet å få flere nå som jeg har tatt en pause fra spisingen :confused005
 
Back
Topp