Røde kinn - et tegn på fødsel? :)

*snart mamma*

Flørter med forumet
Jeg syns det er så morsomt at jeg håper og tror at en hver endring i kroppen er tegn på fødsel. Nå i kveld har jeg vært veldig rød og varm i kinnene, og måtte spørre kjæresten om ikke det kunne være et tegn på at fødselen nærmer seg. "Har ikke du også hørt om en sånn glød... Se, det gløder jo i mine kinn nå" :) og søt som han er spiller han med og svarte at det er jo mye mulig :) så nå har jeg lagt meg og håper på å sovne fort og våkne av rier om noen timer :) Jeg er så glad jeg kan skrive det her på forumet, mine ikke-gravide venninner ville tro jeg var gal :)

Hehe, jo, røde kinn er definitivt et tegn på at fødselen er like rundt hjørnet. Like fullt som mine synsforstyrrelser, tenker jeg! Bare vent, vi blir nok mødre ila natten, begge to :)

Hehe, jo, røde kinn er definitivt et tegn på at fødselen er like rundt hjørnet. Like fullt som mine synsforstyrrelser, tenker jeg! Bare vent, vi blir nok mødre ila natten, begge to :)

Sniker. Ikke for å hause opp no, men synsforstyrrelser kan være tegn på sf. Har du sjekka det opp?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hehe, kan aldri vite ;) Mamma sa i går at øyenfargen min var blitt lysere, som var et tegn på at fødsel nærmet seg :P Jeg tror ikke noe på det, annet enn at hun har jo rett, det er forsåvidt nærme, maks 2,5 uker igjen ;)

Takk som sniker, og takk som bryr deg :) Ja, har sjekket det, alt i orden :)

Bare hyggelig, og bra alt er i orden :) Lykke til med ruging..akupunktur funka for meg ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Røde kinn var altså ikke et tegn på nært forestående fødsel; babyen er fortsatt i magen og viser ingen tegn på å komme ut

Har også hørt om leppene blir hovene så nærmer det seg;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Hadde knallrøde og glødende kinn for noen dager siden (så ut som jeg hadde masse feber, men hadde ikke det).. Så trodde det kunne være et tegn.. skjedde ingenting :P I går mente mamma jeg hadde fått fødeansikt, og hun mente spesielt leppene mine var hovne.. skjedde ingenting i natt heller :P Men hun mente jeg kom til å ha det et par dager da, sånn at fødselen skal skje i morgen :P haha! Hun har rett i så mye, så forundrer meg ikke om hun får rett denne gangen heller!

Jepp, det skjedde meg sist gang! Ikke voldsomme forskjellen, men fikk høre av noen i familien at de så det:) og iløpet av en uke, så var snupp ute :) og èn har sagt det nå også!:eek::D

★Sender fra pipe-gjøken★

Wææ.. Jeg fikk det plutselig for et par dager siden. Jeg er vel en av få her som håper mini holder seg inne noen dager til, da jeg skal ha planlagt ks :p

Eneste som er 100% sikkert er at vi alle nærmer oss en fødsel nå i oktober ;) Røde skinn, vondter, lite eller mye energi.. de er på vei alle sammen :P

Jeg håper selv at min plutselige "må-vaske-huset-idag" skyldes fødsel i natt :P til tross for at jeg har oppført meg sånn 3 ganger i uken den siste tiden fordi jeg elsker (!!!!) grønnsåpe lukten! :D

Fra mobilen :-)

Back
Topp