Røde blodflekker.. Bekymringsverdig?

EllaRoe

Gift med forumet
Igår kveld og idag da jeg skulle på do, oppdaget jeg noen røde blodflekker, eller kanskje jeg heller skal si dråper? Bittesmå.. Noen som har opplevd lignende i svangerskapet? Er dette slik at jeg kanskje bør undersøke det?

Hm, kanskje det kan være sprengte blodkar? Det blir jo økt press der nede ettersom du blir mer gravid. Men er ikke sikker...

ORIGINAL: Julie*Lucas

Hm, kanskje det kan være sprengte blodkar? Det blir jo økt press der nede ettersom du blir mer gravid. Men er ikke sikker...

det var det her, i uke 11.[:)]   ta det med ro og slapp av, og viss det blir meir eller det gjere vondt,så ta en tlf til legevakta[;)]

ORIGINAL: frøken my

ORIGINAL: Julie*Lucas

det var det her, i uke 11.[:)]   ta det med ro og slapp av, og viss det blir meir eller det gjere vondt,så ta en tlf til legevakta[;)]

Ja, det var jo så lite at jeg ikke reagerte igår kveld. Men da det kom idag igjen ble jeg litt redd.. Jeg hadde en blødning for ca. en ukes tid siden også. Fikk komme til undersøkelse, men ingenting var galt heldigvis...

Back
Topp