Røde blemmer på kjønnsleppene

B

Babygirl2020

Guest
Dattera mi på 5 mnd har rødt utslett og prikker/blemmer på kjønnsorganet. Prøvd med sinksalve, bepanthen og vaske med vann.

Kan det være noe annet enn bleieutslett? Allergi? For jeg prøvde levvel sine bleier, og da startet det, tror jeg.. libero sine ga ikke noe utslett?
 
Dattera mi på 5 mnd har rødt utslett og prikker/blemmer på kjønnsorganet. Prøvd med sinksalve, bepanthen og vaske med vann.

Kan det være noe annet enn bleieutslett? Allergi? For jeg prøvde levvel sine bleier, og da startet det, tror jeg.. libero sine ga ikke noe utslett?
Gjetter på bleieutslett, at bleien er for fuktig noen ganger. Har pleid å la jenta vår ligge litt ekstra og lufte når jeg har sett det på henne. Ikke blemmer, men bare litt rødflammete liksom. Lufter godt, bytter bleier tidligere så de ikke blir så våte.
 
Opplevde det same då vi prøvde levvel bleiene. Gjekk over då vi bytta tilbake til pampers som funka best for mine.

Begge mine har hatt lett for å få utslett. Smører med inotyol når det skjer, og bruker pampers bleier som vi synes har funka best.
 
Back
Topp