rød sprit

sol-stråle

Elsker forumet
skjønner ikke vittsen med å henge ut bil tema pga rødspriten dems.....  Man skal da ikke drikke rød sprit[:@]

ikke alle alkoholikere som har like god råd...

og det er jo faktisk rødspriten fra biltema som har skylda for dødsfallene da..
de var tilsatt metanol istedenfor etanol - eller var det omvendt? [:-]

ja det vet jeg jo...men likeve...rød sprit er ikke drikke,,,om det er billig........   kan litt for det selv mener nå jeg

ORIGINAL: sol-stråle

ja det vet jeg jo...men likeve...rød sprit er ikke drikke,,,om det er billig........   kan litt for det selv mener nå jeg

man kan ikke noe for at man er alkoholiker...

For folk som er drankerer, så er det drekkevarer, siler som regel mellom en loff for og få ut stoffer eller no[&:] men det er tragisk at det er folk som er såå langt nede, desverre er det bare slik[:o]

skjønner ikke vittsen med å henge ut bil tema pga rødspriten dems.....  Man skal da ikke drikke rød sprit[:@]

helt enig.. rød sprit har jo faktisk en funksjon og den er ikke til å drikkes, ikke biltema som skal ha skylda..

kanskje man heller skulle se på hjelpetilbudet til alkoholikere..

ORIGINAL: AB

helt enig.. rød sprit har jo faktisk en funksjon og den er ikke til å drikkes, ikke biltema som skal ha skylda..

biltema får jo ikke SKYLDA da!
De har solgt en FEILPRODUSERT vare... hadde den ikke vært feilprodusert, hadde ikke disse menneskene dødd...

Var jo faktis noe feil med rødspriten, og det var grunnen til at de døde.
Alkoholisme er jo en sykdom, og blir de desperate, så tyr de til det de får tak i. Og rødsprit er et billig alternativ..
Tror ikke det er så lett for dem å tenke, når de MÅ HA.

ORIGINAL: Dollface™

ORIGINAL: AB

biltema får jo ikke SKYLDA da!
De har solgt en FEILPRODUSERT vare... hadde den ikke vært feilprodusert, hadde ikke disse menneskene dødd...

det er jo ingen unnskyldning for å drikke den.. det står jo: MÅ IKKE DRIKKES, klart å tydelig på flasken, feil eller ikke...

ORIGINAL: Er så spent

Helt teit synes jeg!! Blir som og legge seg på tog skinna og kreve erstatning for og ha blitt overkjørt! Er dems egen feil når dem drikker det, står jo på at en ikke skal drikke det!

ORIGINAL: Er så spent

Helt teit synes jeg!! Blir som og legge seg på tog skinna og kreve erstatning for og ha blitt overkjørt! Er dems egen feil når dem drikker det, står jo på at en ikke skal drikke det!

hvis du legger deg på togskinna og blir påkjørt av toget, så er du ikke i fysisk stand til å kreve erstatning av NOEN..

Grunnen til at biltema trekker tilbake rødspriten, er jo fordi mennesker har DØDD av å drikke den - når de i utgangspunktet IKKE skulle ha dødd av den..
Rakk ned på alkoholikere så mye dere vil, men alt biltema gjør er å forhindre at nye dødsfall skal skje...

da må de søke krise hjelp...kjenner mange som er avhengig av alkohol jeg......  men drikker de noe eller har i seg noe som ikke skal inn i kroppen så har de ingen ting å klage over........ de får jo ikke klaga de som døde da, men de levde med en risiko,

Back
Topp