sol-stråle
Elsker forumet
skjønner ikke vittsen med å henge ut bil tema pga rødspriten dems..... Man skal da ikke drikke rød sprit[:@]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: sol-stråle
ja det vet jeg jo...men likeve...rød sprit er ikke drikke,,,om det er billig........ kan litt for det selv mener nå jeg
skjønner ikke vittsen med å henge ut bil tema pga rødspriten dems..... Man skal da ikke drikke rød sprit[:@]
ORIGINAL: AB
helt enig.. rød sprit har jo faktisk en funksjon og den er ikke til å drikkes, ikke biltema som skal ha skylda..
kanskje man heller skulle se på hjelpetilbudet til alkoholikere..
ORIGINAL: Dollface™
ORIGINAL: AB
helt enig.. rød sprit har jo faktisk en funksjon og den er ikke til å drikkes, ikke biltema som skal ha skylda..
kanskje man heller skulle se på hjelpetilbudet til alkoholikere..
biltema får jo ikke SKYLDA da!
De har solgt en FEILPRODUSERT vare... hadde den ikke vært feilprodusert, hadde ikke disse menneskene dødd...
ORIGINAL: Er så spent
Helt teit synes jeg!! Blir som og legge seg på tog skinna og kreve erstatning for og ha blitt overkjørt! Er dems egen feil når dem drikker det, står jo på at en ikke skal drikke det!